gratis Visaton Tweeters G 20 SC

Started by SlawMasJay, March 6, 2020, 18:12:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SlawMasJay

Hey zelfbouwers.

Iemand belang bij g20 sc visaton tweeters?
Had ze gekregen van iemand op marktplaats met kapotte speakers die ze zelf niet kon repareren.
Het lag uiteindelijk aan de crossover dus hoefden ze niet vervangen te worden.

Volgens mij zijn ze nieuw iets van 60 euro per stuk, maar ik heb liever dat iemand ze gebruikt voor eigen speakers.
Ik weet niet hoe ik ze kan testen maar als jullie dat wel weten stuur ik een video van ze werkend.
Gratis ophalen rond Winschoten, voor verzenden gewoon de verzendkosten + een 10tje of 5je voor het inpakken en brengen naar het postkantoor.
Ik reageer snel op mailtjes en hoop dat ze binnenkort in een stel zelfgemaakt speakers zitten.

Kan online niet zoveel vinden maar op het doosje staat
* 120/80 watt
* 8 ohm
* 1200 - 30000 Hz
* -10dB frequency response

Kon dit nog vinden:
https://www.visaton.de/en/products/dome-tweeters/g-20-sc-8-ohm

HJ2

Volgens mij zijn dat exact de units die hier wel eens door kindervingertjes worden gesloopt!  :pompom:
Maar Winschoten...  :nopompom:
50,- voor verpakken en versturen is dan een uurloon waar ik van droom  :inlove: ...
If you always do what you always did, you always get what you always got...

Harrr

Quote from: SlawMasJay on March  6, 2020, 18:12:16
Hey zelfbouwers.

Iemand belang bij g20 sc visaton tweeters?
Had ze gekregen van iemand op marktplaats met kapotte speakers die ze zelf niet kon repareren.
Het lag uiteindelijk aan de crossover dus hoefden ze niet vervangen te worden.

Volgens mij zijn ze nieuw iets van 60 euro per stuk, maar ik heb liever dat iemand ze gebruikt voor eigen speakers.
Ik weet niet hoe ik ze kan testen maar als jullie dat wel weten stuur ik een video van ze werkend.
Gratis ophalen rond Winschoten, voor verzenden gewoon de verzendkosten + een 10tje of 5je voor het inpakken en brengen naar het postkantoor.
Ik reageer snel op mailtjes en hoop dat ze binnenkort in een stel zelfgemaakt speakers zitten.

Kan online niet zoveel vinden maar op het doosje staat
* 120/80 watt
* 8 ohm
* 1200 - 30000 Hz
* -10dB frequency response

Kon dit nog vinden:
https://www.visaton.de/en/products/dome-tweeters/g-20-sc-8-ohm

Wat een leuke binnenkomer! Groet uit Groningen,

SlawMasJay

Quote from: HJ2 on March  6, 2020, 20:02:01
50,- voor verpakken en versturen is dan een uurloon waar ik van droom  :inlove: ...

Met een 5je bedoel ik $5,-  ;D

HJ2

Dat is dan weer onmeunig schappelijk natuurlijk!

Ik neem ze graag met het oog op meer kinderfeestjes.
Wat worden die kinders toch aangetrokken door magisch glinsterende bolletjes waar geluid uit komt...  :ohmy:
If you always do what you always did, you always get what you always got...

toetertje


SlawMasJay


SlawMasJay

Succes!

De Tweeters zijn verstuurd naar HJ2.