Gamen op projector paars beeld

Started by timster, March 6, 2020, 17:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

timster

Ik probeer mijn pc aan te sluiten op mijn jvc x5900 om te gamen,  maar het wil me maar niet lukken om hdr 3840x2160 60 hz in te stellen. Elke keer wanneer ik een game op start krijg ik een paars beeld. Heb al verschillende kabels geprobeerd. Receiver er tussen maar ook er tussenweg en alles geeft onderstaand resultaat. Een paars scherm. Iemand een idee?

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

denoontje

projector niet op auto zetten bij inkomend signaal maar juiste rgb kleurenspectrum kiezen?

https://manual3.jvckenwood.com/projector/mobile/dla/b5a-2360-02en/BONDSYzcznajuz.php

als ik hem op auto zet doet mijn zappiti ook raar (washed out beeld bijvoorbeeld).

timster


timster


DustinV

#5
Quote from: timster on March  6, 2020, 19:56:21
Heeft niet geholpen helaas.

Probeer eens je color space te veranderen. Geen rgb output.

Edit. Dat of zorgen dat ie in 8bit signaal uitzend. Als je nu in uhd 60 rgb output zit je boven de hdmi 2.0 bandbreedte. Doet ie het met 1080p wel?

timster

Nope. Heeft ook geen effect helaas. Beeld hapert ook elke keer en valt dan weg. 1080p werkt wel qua kleuren, maar zoals gezegd valt dan het beeld om de 10 sec weg en is hij het signaal kwijt met verschillende kabels.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

timster

RU connected 4k HDR 60hz. 1 van 3 meter en 1 van 7,5 meter. Beide geven zelfde effect.

reza

Ik denk dat het toch echt aan je kabels ligt.
60hrz over een kabel sturen is echt lastig.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

timster

Ik geef het maar even op. Wacht wel op de nieuwe playstation ;-)

denoontje

Kabels retour sturen en iig voor de lange een optische kabel nemen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk