De nieuwe batmobile

Started by J.A.F._Doorhof, March 6, 2020, 11:21:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Duidelijk geïnspireerd door Neal Adams (een van mijn favoriete periodes)

Kruising tussen een gto en mustang
Waanzinnig gaaf ;)

https://www.google.com/amp/s/variety.com/2020/film/news/the-batman-batmobile-first-look-1203523928/amp/
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Muziekliefhebbert

NAD 368 met MDC BluOS 2i, Scan-Speak Reference Monitor SE, Sub 6 MK3 (Scan-Speak met Hypex Fa251)

J.A.F._Doorhof

Zie er ook wel zo een Roadrunner in
Of waren dat gto's ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hanky Panky

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  6, 2020, 12:22:05
Zie er ook wel zo een Roadrunner in
Of waren dat gto's ?

Nee, Plymouth en Pontiac (GTO)  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

J.A.F._Doorhof

Dat was het

Beetje mad Max en fast and furious invloeden.
Ik mag dit wel ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

skoebiedoe

Hij moest wel veranderen van auto hééé....anders mocht hem de LEZ niet in . ;)


Ziet er wel tof uit alleen dat motortje achterop ?????zo lijkt het wel een drinkt toy te zijn . ;)

J.A.F._Doorhof

LEZ ?

Auto is nog redelijk terughoudend als je sommige batmobiles uit de comics ziet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

skoebiedoe

LEZ = lage emissie zone ....weeral iets om de gewone mens een kloot af te draaien

J.A.F._Doorhof

Nee om de leefomgeving leefbaar te houden.

Dit speelt zich af in year one.
Dus waarschijnlijk jaren 80-90.

Hoewel bij Batman je het nooit weet natuurlijk
Zijn zoveel varianten mogelijk
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hannibal_

ik zie er wel een beetje 1800E in.

Heeeeeeel klein beetje...

wel cool
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

skoebiedoe

#10
Quote from: J.A.F._Doorhof on March 13, 2020, 11:42:49
Nee om de leefomgeving leefbaar te houden.

Wel beetje of topic maar op YouTube staat er zo een moppentapper een hele uitleg te geven over de LEZ zone en waarom het grotendeels nutteloos is .....hij verteld het al lachend maar hij heeft wel gelijk. ;)

(In't kort : LEZ ingesloten tussen de ring met zwaar verkeer en smog , de haven met nog meer zwaar verkeer en smog en de schelde waar schepen volontair de roet door de schoorsteen blazen .....dus de wind mag vanuit welke richting dan ook komen ....er is  altijd wel ergens iets dat meekomt ...enkel als de wind vanboven recht naar beneden blaast dan is er inderdaad misschien sprake van een gezonder leefomgeving...alleen jammer dat er dan ook nog vliegtuigen overvliegen vanuit Brussel en Deurne .... )


En nu terug naar de bat mobile ....
Trouwens heb mij altijd al afgevraagd wat hij gebruikt als brandstof want tanken doet hem blijkbaar niet echt veel . ;)







J.A.F._Doorhof

In de comics zijn er sporadische momenten dat de batmobile leeg is.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ReRichard

#13
Quote from: J.A.F._Doorhof on March  6, 2020, 11:21:43
Duidelijk geïnspireerd door Neal Adams (een van mijn favoriete periodes)

Leuk om te lezen dat er meer comic fans op het forum aanwezig zijn. Neal Adams zijn oorsprongkelijke periode was inderdaad top (mee opgegroeid) maar heb je ooit het "plezier" gehad om Neal Adams zijn Batman Oddysey run te lezen? Toen was de liefde bij mij wel een klein beetje voorbij  :clapping:
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

J.A.F._Doorhof

Verhaal technisch vond ik het ook minder ja.

Mijn favorite verhaal blijft toch heart of a vampire.
Heb me verrot gezocht naar de comic ervan, was een jeugdliefde dat verhaal.
Uiteindelijk zowel de NL als USA versie kunnen kopen. (Detective comics 455)

Die moet je echt lezen, is nog steeds een van de beste batman shorts denk ik, hoewel die ik ken :D
Was qua tekenstijl ook heel dicht tegen adams aan, Mike Grell

Die periode vind ik nog steeds de beste Batman periode.
Meer shorts en niet zoals nu dat je 52 comics moet lezen voor een onsamenhangend verhaal, want als je het compleet wil hebben moet je ook nog uit die serie en die serie.
Haalt voor mij de lol er wel een beetje af eigenlijk, dus ben nu meer bezig met de oudere batmans en natuurlijk comics als Creepy, Eerie, EC comics (eigenlijk alles behalve de oorlogs dingen) en alles wat daar op lijkt en gelukkig zijn dat er duizenden :D allemaal korte Horror en SF verhalen van max 10 pagina's gemaakt door de beste artiesten, zijn echt super mooi getekend en gekleurd en de verhalen zijn erg leuk.

Bekendste zijn natuurlijk tales from the crypt, vault of horror etc.
Later is Mad magazine in principe uit die hele comics "oorlog" gekomen en had dichte links met EC comics, die toen verboden werden door DC en Marvel (hoewel dat nooit officieel bekend is gemaakt natuurlijk, maar alles waar de woorden crypt, vault, horror etc in voor kwam mocht niet meer..... net alle titels van EC..... go figure :D)

Grote comic liefhebber hier :D
Vandaar de Batcave in huis :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"