Dolby Vision Dynamische Tonemapping afspelen op HDR beamer

Started by williams, March 5, 2020, 21:08:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

pameijer

Quote from: reza on March  7, 2020, 16:48:43
Da's goed te doen.
Ja klopt.... Alleen kwam ik er achter dat de Linker niet optimaal is voor mijn situatie. Vanwege Atmos moet hij tussen receiver en projector en dan gaan er teveel bronnen doorheen. Ook moet je dan een oudere firmware gebruiken (0.23 ipv 0.25 ) waardoor je lange synctijden krijgt. Aangezien je met een coupon nu een mooie korting krijgt op de hdfury.com site heb ik maar een nieuwe Integral2 besteld. Binnenkort hier ene Linker for sale  O0
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

The Luggage

#27
Alvast bedankt voor alle informatie! Als ik wat eens wat meer tijd heb, ga ik dit zeker eens testen met mijn HD Fury vertex.

In het HTPC-topic vroeg je dit:

Quote from: williams on March  5, 2020, 11:35:06
De Vertex doet het inderdaad daar mijn Intergral 2 het ook doet en deze zijn op het display na hetzelfde.
Voor het switchen tussen de users heb ik me op dit moment nog niet mee bezig gehouden maar dat komt nog .
Je schrijft dat je madVR met hdr 10 gebruikt maar dit is toch niet nodig daar madVR de tonemapping doet naar SDR .

Ik gebruikte waarschijnlijk de verkeerde termen. Ik had het hier gehaald:

https://www.avsforum.com/forum/465-high-dynamic-range-hdr-wide-color-gamut-wcg/3097934-dolby-vision-including-hdr10-conversion-w-dtm-projectors-32.html#post59290678

Waar hij zegt: 

Because you would only want to send the custom metadata for LLDV and not for real HDR10, you should consider the Vertex 2 or Diva that have options to specify when to send HDR metadata. The earlier devices will either send custom metadata or not send, so you would have to turn ON the setting for LLDV and OFF for HDR10.

Wat ik wilde zeggen is: in de Vertex (eerste versie) is er blijkbaar maar één optie voor de "custom hdr", aan of uit. In latere versies zou dat blijkbaar meer geautomatiseerd zijn en zouden er meerdere custom hdr-mogelijkheden/profielen zijn. Ik bedoelde dus niet het switchen tussen de verschilllende standen in de JVC, maar tussen bepaalde standen in de HD Fury zelf.

Mijn vraag was: stel dat ik als eerste bron een HTPC met Madvr op mijn HD Fury aansluit (voor mijn gedigitaliseerde gewone blu ray's en UHD-blu-rays) en als tweede bron een Apple tv (of een andere Dolby Vision streamer) voor Netflix/streaming, moet je dan de custom hdr stand in de HD Fury telkens (manueel) aan of uit zetten als je wisselt van tussen bron 1 en 2?

Of met andere woorden: verstoort de specifieke setup die je in de HD Fury moet invoeren om de DV-hack te laten werken (speciale Edid en custom HDR) de werking van je HTPC met MadVR? (of nog anders: moet je weer omschakelen naar een "gewone" edid of HDR-stand in de HD Fury telkens wanneer je de HTPC wil gebruiken?).

Een alternatief is om je htpc rechtstreeks op de projector aan te sluiten, zonder HD Fury er tussen, maar ik gebruik de HD Fury om de JVC automatisch in de juiste stand te zetten (sdr709 of SDR2020 modus).

Ik gebruik de vertex ook om (bij HDR-content) te vermijden dat mijn JVC automatisch in de gamma D stand schakelt. Ik betwijfel of ik die functie kan gebruiken bij een custom hdr, ik zal dat eens navragen op AVS.

williams

QuoteWat ik wilde zeggen is: in de Vertex (eerste versie) is er blijkbaar maar één optie voor de "custom hdr", aan of uit. In latere versies zou dat blijkbaar meer geautomatiseerd zijn en zouden er meerdere custom hdr-mogelijkheden/profielen zijn. Ik bedoelde dus niet het switchen tussen de verschilllende standen in de JVC, maar tussen bepaalde standen in de HD Fury zelf.
   
Dit klopt wat je zegt en ook ik ben hier gisteren tegen aan gelopen ,het gevolg is op dit moment bij mij dat alle content een hdr flac  meekrijgt waaronder ook mijn andere bronnen waaronder mijn pc met madvr naar de hdr stand schiet op de JVC  :(
En ook ik heb gelezen dat er op de vertex 2 of hoger er dus de mogelijkheid is gekomen om alleen de specifieke DV stream om te laten schakelen naar een andere user .
ik zal me er vanavond weer is verder in vast bijten om te kijken of er een mogelijkheid is om er omheen te gaan met bronnen die we niet met DV afspelen , mocht dit lukken dan kan ik altijd nog de intergral 2 tussen mijn apple tv 4k en mijn Marantz zetten maar dit geniet niet mijn voorkeur daar we dan  de macro's voor andere bronnen niet meer kunnen gebruiken .

Maar ook hier kunnen we wel weer een ander tooltje voor gebruiken namelijk  JVC remote control .

Voor nu moet ik dus even gewoon met mijn afstandsbediening zelf omschakelen op de JVC naar mijn aangemaakte user voor Dolby Vision is niet erg maar zou leuk zijn als dit vanzelf gaat .
Misschien dat er ooit nog een update komt op de intergral2 en vertex waar er ook meer slots zijn om dit in te stellen maar zo te lezen zit het geheugen al vol ,we kunnen wel natuurlijk vragen aan de mannen van hdfury om wat andere opties te laten vallen ten koste van dit.


JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

QuoteMijn vraag was: stel dat ik als eerste bron een HTPC met Madvr op mijn HD Fury aansluit (voor mijn gedigitaliseerde gewone blu ray's en UHD-blu-rays) en als tweede bron een Apple tv (of een andere Dolby Vision streamer) voor Netflix/streaming, moet je dan de custom hdr stand in de HD Fury telkens (manueel) aan of uit zetten als je wisselt van tussen bron 1 en 2?

Of met andere woorden: verstoort de specifieke setup die je in de HD Fury moet invoeren om de DV-hack te laten werken (speciale Edid en custom HDR) de werking van je HTPC met MadVR? (of nog anders: moet je weer omschakelen naar een "gewone" edid of HDR-stand in de HD Fury telkens wanneer je de HTPC wil gebruiken?).   

Zoals ik hierboven had geschreven in mijn andere post heeft de hdr flac inderdaad invloed op het in de hdr stand schieten van alle bronnen die voor de hdfury zitten maar of dit ook invloed op het beeld heeft van bv je pc dat is me niet opgevallen .

Wat we ook nog kunnen proberen is om de apple tv op ingang 1 te zetten van de hdfuy en de rest op ingang 2  en dan aangeven in het menu van de hdfury dat de DV hack alleen werkzaam mag zijn op ingang 1 .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

Gisterenavond nog een setting veranderd in de apple tv zodat ook gewoon HD content afgespeeld wordt met de DV hack en je dus in dezelfde custom user op je beamer kunt blijven kijken en dit kan ik je zeggen ziet er ook verbluffend mooi uit  :pompom: :clapping: :pompom:
Het voordeel is dus ook dat je niet continu switcht tussen verschillende users als je de apple tv als bron gebruikt en ik zelf gebruikt dit erg vaak met series kijken op Netflix of Disney+
Bij de instellingen van de Aple tv heb ik op dit moment staan bij videoinstellingen
Schakel Dolby Vision in
Structuur HDR  4K Dolby Vision 24 Hz
Maak dynamisch bereik passend UIT
Maak beeldsnelheid passend UIT ( deze kan je ook aan zetten maar de meeste content is op dit moment 24hz dus ik laat hen uit zodat ook hier er geen reden is voor de hdfury of JVC om te gaan wisselen )
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

DustinV

Quote from: williams on March  8, 2020, 10:16:41
Gisterenavond nog een setting veranderd in de apple tv zodat ook gewoon HD content afgespeeld wordt met de DV hack en je dus in dezelfde custom user op je beamer kunt blijven kijken en dit kan ik je zeggen ziet er ook verbluffend mooi uit  :pompom: :clapping: :pompom:
Het voordeel is dus ook dat je niet continu switcht tussen verschillende users als je de apple tv als bron gebruikt en ik zelf gebruikt dit erg vaak met series kijken op Netflix of Disney+
Bij de instellingen van de Aple tv heb ik op dit moment staan bij videoinstellingen
Schakel Dolby Vision in
Structuur HDR  4K Dolby Vision 24 Hz
Maak dynamisch bereik passend UIT
Maak beeldsnelheid passend UIT ( deze kan je ook aan zetten maar de meeste content is op dit moment 24hz dus ik laat hen uit zodat ook hier er geen reden is voor de hdfury of JVC om te gaan wisselen )

Dan zet ie alles om naar DV. Dat moet je niet willen. Als je HD content hebt worden de kleuren erg slecht.

williams

Hoi Dustin ik heb hier nog geen rare dingen gezien .
Heb je het zelf thuis ook draaien en zo ja  wat zijn je bevindingen ?
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

Hier nog even een quote van de jongen die het ontdekt had op het av forum.
QuotePersonally I think this is easily the best upgrade you can do for increased image quality for ALL sources (HD SDR, HDR10 and DolbyVision), short of buying a new 4K JVC, A Lumagen Radiance Pro or MadVR/Envy for thousands of dollars/pounds expense.

In fact, I discovered this when I had to sell my Radiance Pro and was bummed and decided to find an alternative solution that could be affordable to the home theater masses. To my surprise I think this is actually better than what I saw with the RP (although there have been a few DTM updates since then to be fair).     

Ik zou niet zover willen gaan in mijn bevindingen maar voor het geld vind ik het geweldig .

Ik heb trouwens dinsdagavond een aantal kritische kijkers over de vloer om het te beoordelen en ik ben benieuwd wat ze ervan vinden .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

The Luggage

Bedankt Williams voor alle moeite. Ik blijf het volgen.

De weinige tijd die ik momenteel heb voor het experimenteren met instellingen van mijn HT, gebruik ik nu voor het afstellen van MadVR.  Als dat klaar is, ga ik ook de LLDV truuk ook eens uittesten.

Ik moet dan eerst ook nog eens uitzoeken hoe ik een goede HDR custum curve en het aangepaste JVC-(kleuren)profiel in mijn projector ingesteld krijg (zonder per ongeluk de calibratie van mijn SDR709 en SRD2020 modus te verstoren ...).

Ik heb ondertussen op AVS nog een vraag gesteld om te weten te komen in welke mate de instellingen voor LLDV truuk al dan niet effect hebben op andere content.   


williams

Mocht je nog vragen hebben dan blijf ik je natuurlijk helpen mits ik het antwoordt weet .
Ik hoop dan ook dat er binnenkort nog wat mensen bijkomen zodat we onze bevindingen kunnen delen /aanvullen .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

PascalP

Quote from: pameijer on March  7, 2020, 16:33:50
Ben benieuwd wat dat gaat doen met de beeldkwaliteit van mijn Vero 4K+. Die laatste krijgt binnenkort ook tonemapping.

ow vertel.... dit zou ook wel mooi zijn daar ik ook een Vero4K+ in de HT gebruik :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

pameijer

Quote from: PascalP on March  9, 2020, 08:23:33
ow vertel.... dit zou ook wel mooi zijn daar ik ook een Vero4K+ in de HT gebruik :)
Bij de kernel update naar 4.9 zou het toegevoegd moeten worden. De Odroid N2 heeft het al. Sam Nazarko heeft het al lang geleden beloofd, maar zoals wel vaker bij hem houdt hij zijn belofte wel maar meestal met hele flinke vertraging. Meer info vind je op het forum van OSMC.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

reza

Nou...
Gisteren met een hele delegatie bij Williams geweest. Het was overigens onder de 1000 man bij elkaar, het mocht nog net, al was er wel iemand in overtreding ;)

Waar kwamen we voor?
William heeft weer een nieuw speeltje zoals een ieder hier heeft kunnen lezen. Dat is altijd leuk, maar het kost mij altijd ook weer geld dit soort bezoekjes :D 

Gisteren dus de dynamische tonemapping bekeken door middel van een hdfury. Dit kastje komt tussen de ATV ( of een andere bron ) en je weergever. In dit geval de JVC projector in.

Een projector kan normaal gesproken niks met DV    ( Dolby Vision ). Ik kan jullie vertellen, nu wel!
De Fury upscaled ook HD content naar DV maar wat het mooist is is natuurlijk waar de hack in de Fury bedoeld  voor is. En dat is een native DV bron door geven aan de projector. Ik heb Netflix 4k content en Apple tv series/films nog nooit zo mooi gezien!!
De Fury doet zijn werk erg goed en kan wat mij betreft gemakkelijk concurreren met madVR :baaa:
Het mooie hiervan is dat je dit nu met Netflix en alle andere aanbieders kan bekijken met tonemapping.
madVR kan dit niet.. Hier moet je perse een download voor gebruiken of je moet even 10K neerleggen voor een lumagen/Envy.
Voor mensen met een eshift projector en een Sony is dit een geweldige oplossing en kan gemakkelijk concurreren met de frame adapt van de nieuwe JVC,s, het speelt fantastisch en is redelijk plug en play. Je zal eerst wat zaken moeten installeren in je projectort maar daarna hoef je er niet veel meer aan te doen. Wat ik ook begreep is dat dit nog maar het begin is ze zijn in de USA volop bezig om nog betere curves te maken die nog beter zijn voor een projector. Volgende maand heb ik het ook spelend, want ook ik ga een Fury halen!

Wederom een pionier Will! Jaren geleden met je curved scherm en je voorzet lens, daarna samen met Hifiman madVR helemaal ingevoerd voor veel projector gebruikers en nu weer dit!

Een echte aanwinst voor alle projector bezitters en ook nog eens goede vriend!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

mancaver

Quote from: reza on March 11, 2020, 13:39:23
Nou...
Gisteren met een hele delegatie bij Williams geweest. Het was overigens onder de 1000 man bij elkaar, het mocht nog net, al was er wel iemand in overtreding ;)

Waar kwamen we voor?
William heeft weer een nieuw speeltje zoals een ieder hier heeft kunnen lezen. Dat is altijd leuk, maar het kost mij altijd ook weer geld dit soort bezoekjes :D 

Gisteren dus de dynamische tonemapping bekeken door middel van een hdfury. Dit kastje komt tussen de ATV ( of een andere bron ) en je weergever. In dit geval de JVC projector in.

Een projector kan normaal gesproken niks met DB    ( Dolby Vision ). Ik kan jullie vertellen, nu wel!
De Fury upscaled ook HD content naar DB maar wat het mooist is is natuurlijk waar de hack in de Fury bedoeld  voor is. En dat is een native DV bron door geven aan de projector. Ik heb Netflix 4k content en Apple tv series/films nog nooit zo mooi gezien!!
De Fury doet zijn werk weg goed en kan wat mij betreft gemakkelijk concurreren met madVR :baaa:
Het mooie hiervan is dat je dit nu met Netflix en alle andere aanbieders kan bekijken met tonemapping.
madVR kan dit niet.. Hier moet je perse een download voor gebruiken of je moet even 10K neerleggen voor een lumagen/Envy.
Voor mensen met een eshift projector en een Sony is dit een geweldige oplossing en kan gemakkelijk concurreren met de frame adapt van de nieuwe JVC,s, het speelt fantastisch en is redelijk plug en play. Je zal eerst wat zaken moeten installeren in je projectort maar daarna hoef je er niet veel meer aan te doen. Wat ik ook begreep is dat dit nog maar het begin is ze zijn in de USA volop bezig om nog betere curves te maken die nog beter zijn voor een projector. Volgende maand heb ik het ook spelend, want ook ik ga een Fury halen!

Wederom een pionier Will! Jaren geleden met je curved scherm en je voorzet lens, daarna samen met Hifiman madVR helemaal ingevoerd voor veel projector gebruikers en nu weer dit!

Een echte aanwinst voor alle projector bezitters en ook nog eens goede vriend!
Superbedankt voor deze ''review'' heren! Ik ben nu ook om door je bevindingen Reza, ik ga een ook een Fury halen :)

papaleo

 :clapping:
Top om dit te lezen Reza,ik had al stiekum William zijn post gelezen,hij is zeker een pioneer...en geeft de juiste voorzetjes  :worship:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Welke Fury moet je precies hebben...?
Je hebt de Integral 2 en je hebt de Vertex.

Edit;
Jammer dat het geen Januari meer is want toen was er een 25% kortings code...of is er nig een andere korting waar 'we' gebruik van kunnen maken?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

mancaver

Quote from: papaleo on March 11, 2020, 13:53:47
Welke Fury moet je precies hebben...?
Je hebt de Integral 2 en je hebt de Vertex.

Edit;
Jammer dat het geen Januari meer is want toen was er een 25% kortings code...of is er nig een andere korting waar 'we' gebruik van kunnen maken?
Zie onderstaande quote...

Quote from: williams on March  5, 2020, 21:08:10
...om Doby Vision content af te spelen door middel van een hack via de HDFURY Intergral 2 of hogere modellen (vertex ,vetex 2 ,diva enz) .

papaleo

Het enige verschil wat ik kan zien tussen de Integral2 en de Vertex is een meerprijs 50 dollar...ik zie het verschil niet zo vlug er zal beslist wel wát zijn,iemand die het wel weet?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

hifiman

Quote from: papaleo on March 11, 2020, 14:26:03
Het enige verschil wat ik kan zien tussen de Integral2 en de Vertex is een meerprijs 50 dollar...ik zie het verschil niet zo vlug er zal beslist wel wát zijn,iemand die het wel weet?
Integral = Vertex minus LCD screen

Overigens kun je een vertex 1 niet vergelijken met een integral 2 natuurlijk.

hifiman

Quote from: reza on March 11, 2020, 13:39:23
Een echte aanwinst voor alle projector bezitters en ook nog eens goede vriend!
En altijd gebak als je langs komt  :clapping:  :D

reza

Quote from: hifiman on March 11, 2020, 14:33:00
En altijd gebak als je langs komt  :clapping:  :D

Dat is helaas altijd al weg voordat ik er al kan beginnen..

:P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

pameijer

Goed nieuws al die positieve geluiden! Ik heb net mijn HDFury Linker binnen gekregen dus ga er deze week mee aan de slag. Keep you all posted.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

pameijer

Quote from: papaleo on March 11, 2020, 13:53:47

Jammer dat het geen Januari meer is want toen was er een 25% kortings code...of is er nig een andere korting waar 'we' gebruik van kunnen maken?

Als je via de hdfury.com website besteld met deze code LLDV krijg je $75 korting. Kies je dan ook nog voor de vage verpakking dan heb je een koopje in huis. Net zoals ik binnenkort.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

papaleo

Ik dacht dat een Integral ook voordelen zouden opleveren met een JVC Nx serie...,Reza vertelde mij zojuist dat dit 'truukje' hoofdzakelijk bedoeld was wanneer je een JVC projector met eShift had,dus zonder ATM
Dus wanneer je de JVC Nx serie heb zou het dan geen beeld verbeteringen kunnen/gaan opleveren wanneer je er ook nog eens een Integral2 tussen zet?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels