Dolby Vision Dynamische Tonemapping afspelen op HDR beamer

Started by williams, March 5, 2020, 21:08:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Quote from: papaleo on March 28, 2020, 17:43:06
Yep
€134,15
Zo das niet mis! Hoeveel was je dan in totaal kwijt als ik vragen mag?

papaleo

Quote from: hifiman on March 28, 2020, 17:44:43
Zo das niet mis! Hoeveel was je dan in totaal kwijt als ik vragen mag?

Hahaaa...nee is een grap welke eigenlijk voor 'angelo41' bedoelt was,wilde hem laten schrikken  :D
Het is €34,15  ;)

De Integral2 komt incl inklaren op €214,-
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

angelo41

Quote from: papaleo on March 28, 2020, 17:47:33
Hahaaa...nee is een grap welke eigenlijk voor 'angelo41' bedoelt was,wilde hem laten schrikken  :D
Het is €34,15  ;)

De Integral2 komt incl inklaren op €214,-
dan heb ik wel meer betaald al dan. die 25% gemist ook. damn was idd verschieten da eerste bericht

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


papaleo

Quote from: angelo41 on March 28, 2020, 17:54:08
dan heb ik wel meer betaald al dan. die 25% gemist ook. damn was idd verschieten da eerste bericht

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk
Ja,jammer
Ach...je moet het maar zo zien,als je er dadelijk plezier van heb dan ben je de prijs die je betaald heb snel vergeten  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

angelo41

Quote from: papaleo on March 28, 2020, 17:58:07
Ja,jammer
Ach...je moet het maar zo zien,als je er dadelijk plezier van heb dan ben je de prijs die je betaald heb snel vergeten  ;)
heb 251 betaald. nog de import nu.mijne zit nu in amsterdam al. zal ms nog vroeger zijn dan donderdag.zal nog vlugger zn dan amazon. nl pfff[emoji848][emoji848]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk

angelo41

als jullie een harmony hebben kunnen jullie hem daar ook toevoegen he.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


williams

QuoteWat is jullie mening/ervaring qua beeldkwaliteit.....madvr beter dan de integral2? Bij Dolby vision films vind ik de integral beter....bij HDR is madvr met 3dlut beter...     


Ik vind dit ook moeilijk te beoordelen en dat is een goed iets . Denk dan ook dat we nu met madVR een geweldige oplossing hebben voor hdr met tonemapping en dat de intergral hier een aanvulling is met dolby vision .
Waar de meeste winst inzit met de intergral is de streaming diensten met HDR en dolby vision want hier was eigenlijk geen goede oplossing voor op onze beamer en bv netflix was eigenlijk niet naar te kijken in HDR .

Ik vind het wel leuk nu er meer mensen hier in het topic actief zijn en we elkaar kunnen aanvullen met ervaringen en info .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

papaleo

Hoi Will maak je borst maar alvadt nat want tzt zal ik het vragen-uurtje bij je gaan openen... :D

En wbt Netflix daar is nu in deze Corona tijd al helemaal niet meer naar te kijken wbt de beeld kwaliteit....
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

angelo41

Quote from: papaleo on March 28, 2020, 20:05:56
Hoi Will maak je borst maar alvadt nat want tzt zal ik het vragen-uurtje bij je gaan openen... :D

En wbt Netflix daar is nu in deze Corona tijd al helemaal niet meer naar te kijken wbt de beeld kwaliteit....
ja raar van da netflix. hier nog altijd in 2160.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


angelo41

Quote from: williams on March 28, 2020, 20:00:51

Ik vind dit ook moeilijk te beoordelen en dat is een goed iets . Denk dan ook dat we nu met madVR een geweldige oplossing hebben voor hdr met tonemapping en dat de intergral hier een aanvulling is met dolby vision .
Waar de meeste winst inzit met de intergral is de streaming diensten met HDR en dolby vision want hier was eigenlijk geen goede oplossing voor op onze beamer en bv netflix was eigenlijk niet naar te kijken in HDR .

Ik vind het wel leuk nu er meer mensen hier in het topic actief zijn en we elkaar kunnen aanvullen met ervaringen en info .
denk ook eerder dat de voordelen ermee zijn voor netflix, disney. en eventueel de uhdplayer met schijfjes.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


angelo41

vraag me wel ook af of dit werkt op u tv.? aangezien ik toch ook gewoon op tv films kijk. want mijn outputs van de denon lopen naar tv en pj.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


williams

QuoteHoi Will maak je borst maar alvadt nat want tzt zal ik het vragen-uurtje bij je gaan openen... :D

En wbt Netflix daar is nu in deze Corona tijd al helemaal niet meer naar te kijken wbt de beeld kwaliteit....   
Quote

Daar waar ik kan zal ik je zo goed mogelijk helpen .

Netflix heb ik nog niet gezien nadat de bandbreedte geknepen is , dus daar kan ik nog niets van zeggen maar ik had wel van Reza vernomen dat de kwaliteit minder was geworden .
Zou wel jammer zijn als dit nog een tijdje duurt maar er zijn natuurlijk grotere problemen in de wereld op dit moment .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

Quoteja raar van da netflix. hier nog altijd in 2160.       


Resolutie zegt niets over compressie ,het zou zo maar kunnen dat een bestand van 1080p zonder compressie er beter uitziet dan 2160 met compressie .
We kunnen allemaal waarschijnlijk nog wel aflevering 3 van seizoen 8 van Game of thrones herinneren ,hier zat zoveel compressie op dat het in de donkere scene's niet meer om aan te zien was .


Heb afgelopen week  de uhd versie van Game of Thrones seizoen 1 in dolby vision gezien , en dit dan met de LLDV hack was toch wel genieten en ik had dan ook nog nooit zo'n goed black level met deze serie .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

angelo41

Quote from: williams on March 28, 2020, 20:39:52

Resolutie zegt niets over compressie ,het zou zo maar kunnen dat een bestand van 1080p zonder compressie er beter uitziet dan 2160 met compressie .
We kunnen allemaal waarschijnlijk nog wel aflevering 3 van seizoen 8 van Game of thrones herinneren ,hier zat zoveel compressie op dat het in de donkere scene's niet meer om aan te zien was .


Heb afgelopen week  de uhd versie van Game of Thrones seizoen 1 in dolby vision gezien , en dit dan met de LLDV hack was toch wel genieten en ik had dan ook nog nooit zo'n goed black level met deze serie .
we leren bij weer[emoji106]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


Maks

Quote from: williams on March 28, 2020, 20:00:51

Ik vind dit ook moeilijk te beoordelen en dat is een goed iets . Denk dan ook dat we nu met madVR een geweldige oplossing hebben voor hdr met tonemapping en dat de intergral hier een aanvulling is met dolby vision .
Waar de meeste winst inzit met de intergral is de streaming diensten met HDR en dolby vision want hier was eigenlijk geen goede oplossing voor op onze beamer en bv netflix was eigenlijk niet naar te kijken in HDR .

Ik vind het wel leuk nu er meer mensen hier in het topic actief zijn en we elkaar kunnen aanvullen met ervaringen en info .

Eens, moet nog meer DV films gaan kijken met de integral om dit goed te beoordelen, maar voorlopige voorkeur geniet de oppo met DV films en HDR films met madvr-3dlut...

@papaleo, ik zag iig dat jouw goblue en integral al op de laatste firmware zitten, dus dat klusje hoeft je al niet te doen ;). Ik kreeg ze wel geleverd met de oude firmware versies erop.

Daarnaast vandaag hem ook toegevoegd aan mijn harmony remote....even zoeken op apparaat "HDFury"en type "Integral2"...en dan naar gelang instellen....dus niet zoals onlne wordt beweerd op type "Goblue"zoeken.

Tenslotte, voor de oppo gebruikers onder ons met een 21:9 scherm, merkte ik op dat 21:9 zoom functie van de oppo niet meer werkt door de integral2. Je bent dus aangewezen op de V-stretch (A-stand van Anamorphic) van je beamer, waardoor het "info" dus niet meer zichtbaar is. Eigenlijk zoals het vroeger was toen oppo deze functionaliteit nog niet in zijn firmware had opgenomen. Dat is wel jammer...
JVC-N9, Panamorph DCR, IVisions Tab tensioned 21:9 screen (145x330), Klipsch THX-Ultra 2 - 9.2.4, JVC Exofield, Samsung 98QN90a, Oppo BDP-203, Zidoo UHD 3000, Madvr Envy, Marantz AV8805, Marantz MM88077, Marantz MM8008,  Synology DS1813 en veel te veel dure kabels!

papaleo

Quote from: Maks on March 28, 2020, 20:45:53

@papaleo, ik zag iig dat jouw goblue en integral al op de laatste firmware zitten, dus dat klusje hoeft je al niet te doen ;). Ik kreeg ze wel geleverd met de oude firmware versies erop.


Oke,ik wist dat niet...bedankt.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

pameijer

Quote from: papaleo on March 28, 2020, 16:38:22
Huh...stom verbaasd dat ik mijn Integral2 kon ophalen ik had verwacht dat deze nog wel enkele weken vertraagd zou zijn...zending kwam uit Taiwan vandaar dat ik verbaasd was ik dat deze na 'n paar dagen al hier binnen was.
Wow! Dat is bizar...., jij hebt hem toch ook via de hdfury.com site besteld? Ik heb de mijne op 7 maart besteld, nog voor jou. Nog lang niet binnen, lijkt nog in Taiwan te zijn. Heb afgelopen week een bericht gestuurd naar HDFury, ook nog geen reactie. Denk er sterk over om de kosten terug te late storten zo!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

angelo41

Quote from: pameijer on March 29, 2020, 21:05:23
Wow! Dat is bizar...., jij hebt hem toch ook via de hdfury.com site besteld? Ik heb de mijne op 7 maart besteld, nog voor jou. Nog lang niet binnen, lijkt nog in Taiwan te zijn. Heb afgelopen week een bericht gestuurd naar HDFury, ook nog geen reactie. Denk er sterk over om de kosten terug te late storten zo!
ik heb hem 19 maart besteld en zit nu al in nederland. word ten laatste 2 april geleverd. ook uit taiwan.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


angelo41

of bestellen op de eu site. ik heb daar eergisteren de goblue op besteld.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


papaleo

Quote from: pameijer on March 29, 2020, 21:05:23
Wow! Dat is bizar...., jij hebt hem toch ook via de hdfury.com site besteld? Ik heb de mijne op 7 maart besteld, nog voor jou. Nog lang niet binnen, lijkt nog in Taiwan te zijn. Heb afgelopen week een bericht gestuurd naar HDFury, ook nog geen reactie. Denk er sterk over om de kosten terug te late storten zo!

Ja,dit is net tegenovergestelde van mijn ervaring, zeker zo vreemd.

Ja via hdfury.com maar je had in de bestelling de keuze uit 2 opties hoe het pakket zou worden opgestuurd had geloof ik met hoe het ingepakt moest worden of zo...,iets met extra bescherming oid....ik heb voor de meest veilige/snelle inpak/verzend methode gekozen...voor welke optie was jij gegaan?

De goblue heb ik bij reichelt besteld deze heb ook nog eens de laatste firmware...,zie link

https://www.reichelt.nl/goblue-bluetooth-dongle-voor-hdfury-hdf-0200-p239800.html?PROVID=2788&gclid=CjwKCAjwsMzzBRACEiwAx4lLG2KhaaGuj2BNsZ1FMCc_WedVyuAKU6DiyouOtMe9hMUaqFs35QDgohoCjp8QAvD_BwE&&r=1

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Quote from: williams on March  6, 2020, 16:43:05
Hierbij alvast een foto van de settings zoals ze in de Hdfury moeten staan ,ik heb deze afbeelding even van het avs maar bij mij staat het exact hetzelfde.

Hey William,
Na dat ik de Integral2 en de Goblue in mijn keten heb zitten en 'voorzichtig' wil gaan beginnen mijn eerste 2 vraagles/opmerking ,het volgende...;

1) hoe kom ik in deze settings van de integral?

2)de Integral heeft 2 inputs en 2 outputs,nu heb ik in een input de ATV4 en in de andere de Oppo zitten maar ik heb zo ook beide outputs ingebruik naar mijn Pre/Marantz mag dit of moet ik maar 1 output gebruiken naar mijn Marantz om evt storingen te voorkomen?
Ik gebruik beide in/outputs omdat wanneer ik met de Neeo remote een makro/scene activeer de Marantz dan ook naar de juiste input gaat.

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Heb je al een gamma curve in je projectort geladen?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Quote from: reza on March 30, 2020, 12:52:23
Heb je al een gamma curve in je projectort geladen?

Nee...Wel wat info over gelezen maar nog niet aan toe gekomen='aangedurfd'  ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

williams

QuoteHey William,
Na dat ik de Integral2 en de Goblue in mijn keten heb zitten en 'voorzichtig' wil gaan beginnen mijn eerste 2 vraagles/opmerking ,het volgende...;

1) hoe kom ik in deze settings van de integral?

2)de Integral heeft 2 inputs en 2 outputs,nu heb ik in een input de ATV4 en in de andere de Oppo zitten maar ik heb zo ook beide outputs ingebruik naar mijn Pre/Marantz mag dit of moet ik maar 1 output gebruiken naar mijn Marantz om evt storingen te voorkomen?
Ik gebruik beide in/outputs omdat wanneer ik met de Neeo remote een makro/scene activeer de Marantz dan ook naar de juiste input gaat.
 

Hoi Leo ik zit nu op mijn werk en ben ook aan het overwerken dus nu even weinig tijd .
Zou om te beginnen maar 1 kabel naar de marantz leggen om eventuele problemen te voorkomen .
Ik neem aan dat je GUI open hebt staan op je pc of app en vanuit hier kun je alles instellen .
In het hoofdmenu kun je dan je bronnen zien die  je eraan hebt hangen , dit zie je rechts bovenaan bij tx 0 en tx 1. En hier zie je ook je weergever staan ,en in jouw geval je Marantz.
Een beetje links onder zie dan de outputs staan tx 0 en tx 1 bij edid en hier kun je dan per output aangeven welke edid je wilt uitsturen . En in ons geval kies je dan hier de sony lldv setting .

Links boven in het hoofdmenu kun je ook aangeven welke bron naar welke output je wilt hebben .
Zou ook hier even met 1 bron beginnen om de boel draaiende te krijgen .
Zelf heb ik maar 1 weergever eraan hangen maar zowel Riwi als Hifiman gebruiken 2 weergevers dus ook dat moet kunnen als he dat wilt .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

papaleo

Quote from: williams on March 30, 2020, 13:38:51
Hoi Leo ik zit nu op mijn werk en ben ook aan het overwerken dus nu even weinig tijd .
Zou om te beginnen maar 1 kabel naar de marantz leggen om eventuele problemen te voorkomen .
Ik neem aan dat je GUI open hebt staan op je pc of app en vanuit hier kun je alles instellen .
In het hoofdmenu kun je dan je bronnen zien die  je eraan hebt hangen , dit zie je rechts bovenaan bij tx 0 en tx 1. En hier zie je ook je weergever staan ,en in jouw geval je Marantz.
Een beetje links onder zie dan de outputs staan tx 0 en tx 1 bij edid en hier kun je dan per output aangeven welke edid je wilt uitsturen . En in ons geval kies je dan hier de sony lldv setting .

Links boven in het hoofdmenu kun je ook aangeven welke bron naar welke output je wilt hebben .
Zou ook hier even met 1 bron beginnen om de boel draaiende te krijgen .
Zelf heb ik maar 1 weergever eraan hangen maar zowel Riwi als Hifiman gebruiken 2 weergevers dus ook dat moet kunnen als he dat wilt .
William...doe vooral rustig aan...[emoji6]

Ik ga eerst ff de stappen die jij net heb uitgelegd in/op de hdfury instellen.
Dus voor nu thx [emoji4]


En dit is het resultaat...




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels