Nieuwe hifi streamer

Started by Trage-dakduif, March 5, 2020, 12:54:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

holco

I2s is bij mij toch de betere aansluiting, maar dat zal waarschijnlijk setup afhankelijk zijn.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

kappa9

Quote from: holco on February 19, 2021, 08:09:32
Zo te lezen een prima dacje, wel jammer dat je er niet via i2s in kan.

Ik wil uiteindelijk wel gaan testen met een dac welke een I2s aansluiting accepteert, alleen welke ben ik nog niet uit.
Tot die tijd ben ik gewoon erg benieuwd naar de mano streamer qua beleving  :hehe:

Quote from: doorofnight on February 19, 2021, 08:52:21
Ik kan dat ook niet, maar de SPDIF output is gelijkwaardig aan de i2S.

Post.nl zegt al twee dagen dat het pakket vandaag bezorgd wordt :)



Zou wel echt fijn zijn als het ze voor t weekend gaat lukken, ik ga voor je duimen :clapping:

Quote from: holco on February 19, 2021, 09:49:41
I2s is bij mij toch de betere aansluiting, maar dat zal waarschijnlijk setup afhankelijk zijn.

In de shootout die ik gelezen heb hier op het forum https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=161885.125 zijn ze het er ook over eens dat de I2s verbinding de betere is.


Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT

DofN

Heb jij hem al binnen? Je hebt hem ruim een week later besteld :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

kappa9

Nee nog niet, volgens postnl vandaag bezorgd tussen 16 en 18u  :coffee:
Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT

DofN

Hij werd eerder bezorgd en hij staat tevreden te zoemen. Ik heb nog geen tijd om er goed voor te gaan zitten.  Heb net ook even van de gelegenheid gebruik gemaakt door wat te schuiven met de LS en MLP en de hele bende opnieuw in te meten. Subs staan nu uit. Ik heb ze ooit horen 'zingen' zonder subs, dus dat moet hier ook lukken.

Plug and play streamer. Ze hadden zelfs Qobuz en Spotty al voor me geactiveerd.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Weet iemand waar het lampje voor is op de display van de mano streamer? Ik bedoel dus niet de verlichte powerknop.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

fasteddie


kappa9

Quote from: DofN on March 21, 2021, 17:57:54
Weet iemand waar het lampje voor is op de display van de mano streamer? Ik bedoel dus niet de verlichte powerknop.

Hmmm ik ben ook benieuwd
Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT

Jumping Jack

Zo kunnen de Chinezen meekijken in jouw luisterkamer  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

DofN

Quote from: fasteddie on March 22, 2021, 17:20:45
En hoe bevalt ie?

Hij is snel, stil en uitermate stabiel. Wordt amper lauwwarm. Qua geluid valt me niets vreemds op, behalve dat alles echt heel goed klinkt. Ik heb niet het idee dat veel zuchtjes, galmpjes of andere subtiele audiofiele spielerij aan mij voorbij gaan, mede dankzij de uitmuntende luidsprekers en prima akoestiek. Gewoon een prima streamer. Ik heb heel dure streamers gehoord en ook heel goedkope. De Mano laat echts niets liggen.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Quote from: Jumping Jack on March 23, 2021, 20:19:06
Zo kunnen de Chinezen meekijken in jouw luisterkamer  ;D.

Ik wens ze veel plezier :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software