Verkoop advertenties

Started by Rowdy, February 29, 2020, 17:06:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rowdy

Is er op dit forum een trend geworden om verkoop advertenties af te kraken, ook al staat de juiste informatie in de advertentie? Als er iets niet klopt in een advertentie kan dat mijn inziens ook via PM gemeld worden in plaats van openbaar.

chansig

Yep...is een trend. Jammer genoeg. Aangaande de Rotel EV vind ik het behoorlijk sneu wat daar gebeurt. Bizar is misschien een beter woord. Triest overigens ook.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rowdy

De verkoper van de B&W heeft het ook opgeschreven van de tweeter en toch wordt er nog commentaar gegeven. Hij heeft zelfs nog een foto van de tweeter geplaatst.

chansig

Het pleit voor sluiten voor reacties van anderen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rowdy

Eigenlijk hetzelfde als bij AudioFreaks.

chansig

Yep...mensen die menen een vraag te hebben sturen maar een pm.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fluissie

Quote from: Rowdy on February 29, 2020, 17:14:04
De verkoper van de B&W heeft het ook opgeschreven van de tweeter en toch wordt er nog commentaar gegeven. Hij heeft zelfs nog een foto van de tweeter geplaatst.

Sterker , in een vorig verkoop topic werdt ik nog voor oplichter uitgemaaktb :devil:

Gevolg is dat ik hier 0.0 meer verkoop

chansig

#7
Was toch om de zinsnede "als nieuw"...?

Best wel regelmatig voorbij zien komen overigen...dus...dan .....toch.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Cobraatje

Ik ben voor reacties sluiten.
Andermans verkooptopic niet verprutsen en zich aan de forumregels houden, is te hoog gegrepen voor een aantal leden.

twani

Was mij ook opgevallen. Dat commentaar komt vast allemaal van mensen die in dagelijkse leven geen klote te vertellen hebben.

Kunnen ze op deze manier toch nog ff de politiepet op doen  :D

fluissie

#10
Quote from: chansig on February 29, 2020, 17:24:55
Was toch om de zinsnede "als nieuw"...?

Best wel regelmatig voorbij zien komen overigen...dus...dan .....toch.

Gr. Hans

Nee nee dat was over de arendal sub 1.5 welke een kras zou hebben was door iemand aan de moderators getipt ....

Was alleen niemand wezen kijken van hier naar de sub  :devil: , en de uitleg/ verklaring van jinsu moet ik nu nog krijgen na een half jaar

En dan in mijn benw topic " tis toch allemaal geen drama"


Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Rowdy

Het begon me te storen dat forumleden commentaar hebben op verkoop advertenties, terwijl het gewoon in de advertentie staat door middel van tekst en/of foto.

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Richard70…

Het zijn ook altijd dezelfde die daarover lopen te zeiken. Heb al een keer een reactie gehad na 15 seconden dat een foto verplicht is. Die mafkees reageerde sneller als mijn sluitertijd  ;D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

chansig

Quote from: fluissie on February 29, 2020, 17:28:14
Nee nee dat was over de arendal sub 1.5 welke een kras zou hebben was door iemand aan de moderators getipt ....

Was alleen niemand wezen kijken van hier naar de sub  :devil: , en de uitleg/ verklaring van jinsu moet ik nu nog krijgen na een half jaar

En dan in mijn benw topic " tis toch allemaal geen drama"

Tsja..ach...bah.

Lees net dat Bob Fosko is overleden..Poep op je hoofd...zal ik jou eens lekker in je bek schijten...of heb je gewoon poep op je hoofd.

Op de een of andere manier past het wel in dit topic.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Toni71

#17
Schoon houden die verkoopadvertenties!

Een adv plaatsen staat al gelijk aan de verdedigingshouding tegenwoordig (alhoewel Jeroen dat wel kan met zijn sporten).  :D

Via pm kan je toch ook iemand netjes op een 'fout' attenderen? Of moet dat publiekelijk?

angelo41

ik heb 1 maal iets proberen te verkopen hier. een op5t. direct commentaar op de fotos.maar geen probleem voor mij hoor want zet nooit geen advertentie meer hier[emoji23][emoji23][emoji23]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


fluissie

Commentaar van jaf in het rotel verkoop topic

'klaar met het gezeur door steeds dezelfde groep mensen'

Tuurlijk joh  :baaa:

fluissie


chansig

Kan niet anders dan dat men met ons eens is.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

diceman

Aan de andere kant, zijn de forumregels toch waar we ons allen aan conformeren?! Respecteer ze dan ook.

Hoor veel leden roepen, meesten al jaren lid, dus die weten precies wat de forumregels zijn, als je je hier aan houdt is er niets aan de hand.
Betreffende de B&W topic, zelf gezien, dat pas na het inderdaad openbaar aangeven van de ingedeukte tweeter, dit werd aangepast door de TS, tevens beaamd dat dit ook zo was.

Ik persoonlijk vind dit ook niet fijn zeker niet van een "forumcollega". Immers ga ervan uit dat wat er staat beschreven over het object klopt. Naïef? Wellicht, echter als er iets beschadigt  / stuk is, vermeld het gewoon dan kan de koper, en alleen de koper,  beslissen al de niet om het product aan te schaffen.


Velen vinden het niet fijn om bij een verkopende partij aan te komen en te constateren dat de aangeboden spullen afwijken van hetgeen er wordt vermeld. Er zijn zelf meerdere topics over aangemaakt, marktplaats oplichters is er zo één. Maar blijkbaar zijn we zelf ook niet vies van.

De openbare terechtstellingen die ook ik hier op het forum zie zijn inderdaad eerder structureel dan incidenteel. Mag je er iets van zeggen als er een onjuiste definite wordt gegeven. Natuurlijk, maar wel op een dusdanige manier dat je niet gelijk de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok gooit, en WO 3 uitbreekt.


Maar nogmaals houdt je de forumregels betreffende plaatsen advertentie aan regels aan valt er ook niets op aan te merken door menigeen.

beunky

Fluissie c.s.: ff kappen nu.
Dit topic is niet bestemd om oude vetes uit te vechten.
Andere topics zijn dat ook niet.
Doe dat maar via PM. Of niet, als je dat niet wilt.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

fluissie

En die ander wordt weer niet genoemd....

Is het een bedreigde diersoort ofzo ?, Tis weer fluissie

Maar prima 👍 fijn weekend allen