Graag advies bij aankoop 40” TV

Started by Joske007, February 27, 2020, 17:25:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joske007

Voor mijn dochter haar kamer ben ik op zoek naar een 40" tv.

- Op haar kamer is er geen mogelijkheid om een tv-decoder te plaatsen. Dit betekent dat de belangrijkste eisen voor   haar zijn tv-programma's kunnen streamen via de Tv-apps op haar smartphone. Dit kan uiteraard ook via een Apple TV.
- Een goede kijkhoek want de tv staat wat schuin opgesteld.
- Budget +/- €500
- De maximale breedte die de tv mag hebben is 92cm
- Gezien de kijkafstand van +/- 4 meter is Full HD voldoende
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

John Wx

Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Joske007

Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

DustinV

Ik zou kijken naar tv's van LG. Veel van de goedkopere modellen hebben ips panelen. Wat voor de kijkhoek belangrijk is.

John Wx

Quote from: Joske007 on February 28, 2020, 10:02:25
@John Wax
Bedankt voor je reactie.

Zijn de Tv's van Medion ook de moeite om te bekijken?

Medion - Full HD
https://www.medion.com/be/shop/led-tv-medion-life-p13936-39-full-hd-led-smart-tv-met-bluetooth-30027493a1.html

Medion - 4K
https://www.medion.com/be/shop/led-tv-medion-life-x14040-40-ultra-hd-smart-tv-met-netflix-bluetooth-30027540a1.html

Tuurlijk heb je beter en best maar je kan ook iets meer uitgeven voor een Samsung of ?

Voor als ik het fout zeg zijn er nog maar een paar merken die de panelen maken heb zelf voor bij de pc erbij extra voor 104 euro en HKC 32 inch ???? nog nooit van gehoord maar scijnt een grote firma weer in de rijzende zon te zijn

Maar dat ze het ervoor kunnen maken ?

Wel 2 weken in quarantaine laten staan  8)

Succes met zoeken ++++
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.