Acer v9800

Started by darkrunner, February 22, 2020, 14:50:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

darkrunner

Hallo

Iemand die iets zinnigs kan vertellen over de Acer v9800 (aka gebruikerservaringen)

Andere kandidaat:

-Epson TW7400

De Acer V9800 is goedkoper €1499


Hdr boeit me niet, motorische lens verschuiving is geen must (doe dit liever via Kodi en er komt een Masking scherm dus overbodig)

Van Regenboog effect heb ik geen last waar vele mottig werden van Regenboog effect bij de Optoma UHZ65 zag ik dit totaal niet, op men huidige Benq 1110w ook nooit iets van gemerkt.


darkrunner

Ondanks zijn prijs van rond €4000 indertijd denk ik dat de Epson Tw7400 toch een betere keuze zou zijn, al is €1499 uiteraard geen verkeerde prijs voor een V9800.

Zwartwaarden zouden precies toch beter zijn van de TW7400


Welke projectors zouden 2dehands in aanmerking kunnen komen voor de nieuwprijs van de TW7400?
al heb ik ook geen zin om een +2 jarige 2dehands projector te kopen die uit garantie is.



angelo41

om verder te gaan uit ander topic. goedkoper lijkt hier soms een miskoop[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


angelo41

snickerke nicnaam van hier uit mijn buurt heeft een 7400.misschien eens zn bevindingen vragen.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


darkrunner

#4
https://www.youtube.com/watch?v=y8E0j9DcaJE
https://lrn2diy.com/4k-projector-showdown/

TW7400 lijkt me toch een goede keuze.

Forum sponsor pb'en maar :)

Wat vooral ook mee speelt is de installatie, wil indien nodig de projector gewoon bovenop een 2 meter hoge kast kunnen zetten, Dlp is op dat punt een ramp met meestal enkel maar een handmatige 15% vert lens shift

De Acer V9800 heeft wel een ruime horz/Vert lens shift (manueel)

angelo41

mooie keuze die 7400 en prijs van 1800 ook wel nice.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


reza

Altijd voor de Epson gaan!
Anders misschien een mooie tweedehands JVC?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"