Netwerk switch D-Link DGS-108... sold

Started by HuubF, February 17, 2020, 12:32:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HuubF

Prima netwerkswitch die volgens bronnen op Internet (en mijzelf) hifi-vriendelijk is. In nieuwstaat, voor 10 euro.
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

DerLothar

Hoi Huub, deze wil ik wel van je overnemen. Ik stuur je een pm.

Verstuurd vanaf mijn J9110 met Tapatalk


HuubF

Quote from: DerLothar on February 17, 2020, 16:44:30
Hoi Huub, deze wil ik wel van je overnemen. Ik stuur je een pm.

Verstuurd vanaf mijn J9110 met Tapatalk

Je bent de 2e in rij, even afwachten.  ;)
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

denoontje

Hoi Huub, bedankt...was ff gezellig en weer een gezicht achter een avatar van het forum gezien in het echt.[emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

HuubF

Quote from: denoontje on February 18, 2020, 17:16:28
Hoi Huub, bedankt...was ff gezellig en weer een gezicht achter een avatar van het forum gezien in het echt.[emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja was even leuk, toevallig dat we op 300 meter van je huis moesten oppassen. Succes met je switch.
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)