Sonore Microrendu met Ifi voeding... sold

Started by HuubF, February 15, 2020, 11:08:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HuubF

De Sonore MicroRendu is een piepklein computertje dat je als endpoint kunt gebruiken voor verschillende situaties. In mijn geval heb ik hem voor Roon gebruikt. In een vergelijking met andere endpoints bleef hij fier overeind staan als de meest muzikale, meest speels klinkende. De Microrendu zou je kunnen gebruiken voor de allergoedkoopste Roon-streaming oplossing denkbaar: Roon server ergens op een computer en je dac op dit geweldige apparaatje. En... hoe beter de voeding, hoe beter hij gaat klinken.

Zie de vele geweldige reviews en gebruikerservaringen.

Met de laatste SonicOrbiter software.

De prijs van de MicroRendu plus de iFi voeding is 250 euro.
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Komop mannen, je moet dit geweldige apparaatje geprobeerd hebben!
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Bij wijze van uitzondering ga ik de prijs van de microRendu niet verlagen. Vroeg of laat is iemand er dolgelukkig mee.
Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)