Rotel Michi?

Started by peterbr, February 25, 2020, 20:11:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peterbr

Heeft iemand de nieuwe Rotel Michi gehoord op b&w 804d3? Ik ben al langere tijd op zoek naar nieuwe versterking. Ik draai nu nog met een Arcam A39. Ik heb inmiddels wel naar geintegreerde versterkers van Accuphase en Mcintosh geluisterd maar dat deed het niet voor mij. Zou de Michi een goede keuze zijn? Helaas heeft mijn dealer die niet dus ik heb het nog niet beluisterd.
Ben benieuwd en alvast bedankt!

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

El Nino

Quote from: peterbr on February 25, 2020, 20:11:20
Heeft iemand de nieuwe Rotel Michi gehoord op b&w 804d3? Ik ben al langere tijd op zoek naar nieuwe versterking. Ik draai nu nog met een Arcam A39. Ik heb inmiddels wel naar geintegreerde versterkers van Accuphase en Mcintosh geluisterd maar dat deed het niet voor mij. Zou de Michi een goede keuze zijn? Helaas heeft mijn dealer die niet dus ik heb het nog niet beluisterd.
Ben benieuwd en alvast bedankt!

Heb altijd met veel plezier TAG McLaren op B&W803s gehad en die deden het ook goed op m'n nieuwe 802D3....maar goed daar staat nu een Linn op en heb de TAG in de verkoop. Als je wilt mag je hem wel een keer in bruikleen luisteren. Het is een 5-kanaals maar mono opgebouwd (5*100 w) en erg stabiel.
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

BJF

Vergissing? Twee dezelfde topics...
NAD M10 V2
Elac FS247

Pjotr27

Ik heb de set gehoord afgelopen November in Jakarta. Maar het is onmogelijk iemand te vinden die dit gehoord heeft op een B&W 804... Zelf een demo vragen, ook gezien de prijs van een set lijkt me noodzakelijk...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.