Overkill htpc?

Started by B.J., May 21, 2004, 11:21:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B.J.

bron: http://www.tweakers.net/nieuws/32541

Iwill in er in geslaagd om een dual Opteron workstation in de vorm van een SFF barebone te gieten. Het nieuwe product is ZMaxdp genoemd en maakt gebruik van de nVidia nForce3 Pro 250Gb-chipset. Standaard ondersteunt het moederbord features zoals SATA-RAID, gigabit ethernet en 802.11g WiFi. Het systeem is voorzien van een 300 Watt-voeding en kan door de koper uitgerust worden worden met één of twee processors, vier repen geheugen, een AGP-kaart, een PCI-kaart, twee 3,5" harde schijven en één 5,25"-apparaat. Aan de voorkant van de stijlvol ontworpen behuizing zitten bovendien twee USB- en twee FireWire-poorten waar andere randapparatuur op aangesloten kan worden. Samples van de barebone zullen in juli beschikbaar komen, massaproductie volgt in september. De richtprijs is 499 dollar.



Wel mooi!

FrankB

Ziet er prachtig uit !! Kan er alleen zo'n H3D II kaart in, dat is natuurlijk wel handig in gebruik als dedicated HTPC
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Ik denk het wel. Zon kaart is wel lang maar je mag dat vast wel in een winkel uitproberen. Vrij pci slot is aanwezig.

FrankB

Quote from: bac on May 21, 2004, 11:54:33
Ik denk het wel. Zon kaart is wel lang maar je mag dat vast wel in een winkel uitproberen. Vrij pci slot is aanwezig.

En kan je in zo'n klein pctje de warmte een beetje afvoeren zonder lawaai te produceren. Oh well, ik ga toch geen HTPC bouwen maar het zijn wel de relevante vragen  ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Sja misschien krijg je een papst erin maar in en outtake zal wel niet passen