Oscars 2020

Started by home@the movies, February 10, 2020, 00:07:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

yep, ik ben weer klaar om de hele nacht op uitzending te gaan voor de Oscars, dit jaar in Belgie te bekijken op ZES.
Ben benieuwd voor jullie reacties op de uitslagen.

reza

Je kijkt wel heel serieus Werner.. :D
Werkse.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

home@the movies

Quote from: reza on February 10, 2020, 00:40:07
Je kijkt wel heel serieus Werner.. :D
Werkse.

Ik moet toch op zijn minst doen alsof ik hard geconcentreerd aan het werken ben hé ;-)

home@the movies

#3
Ok, uitzending achter de rug, toch wel een paar zeer verassende wendingen en plot twists  ;D  Parasite gaat met de eer lopen van best picture, best scenario, best director en best international film. The Irishmen alweer met lege handen naar huis, en Brad Pitt wint zijn eerste Oscar voor mannelijke bijrol.

Kjelt

Verbaasd me niets, hollywood is al jaren meer van het zelfde, een originele film van buitenlandse makelijk krijgt eindelijk eens de credits die ze verdienen, had al veel eerder moeten gebeuren.
Wat me wel verbaasd is dat ze ook best movie hebben gegeven, eindelijk een doorbraak in het inteelt clubje.
Schud ze maar wakker de slapende honden daar in California en NY, aan het werk  ;D

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=174352

home@the movies

Quote from: Kjelt on February 10, 2020, 09:19:51
Verbaasd me niets, hollywood is al jaren meer van het zelfde, een originele film van buitenlandse makelijk krijgt eindelijk eens de credits die ze verdienen, had al veel eerder moeten gebeuren.
Wat me wel verbaasd is dat ze ook best movie hebben gegeven, eindelijk een doorbraak in het inteelt clubje.
Schud ze maar wakker de slapende honden daar in California en NY, aan het werk  ;D

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=174352

Absoluut waar, maar die prijs voor beste film was toch een beetje een verassing voor velen denk ik. Maar zeker dubbel en dik verdient, laten we hopen dat er inderdaad een positieve trend volgt met meer originele films.

Nu maken we ons weer op voor dat volgende grote event, de ISE in Amsterdam, see you there  ;D

scoc

Oscars geven voor een Netflix film ... daar zijn ze nog niet klaar voor. Veel gelobby waarschijnlijk om dit te voorkomen.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

home@the movies

Quote from: scoc on February 10, 2020, 15:46:34
Oscars geven voor een Netflix film ... daar zijn ze nog niet klaar voor. Veel gelobby waarschijnlijk om dit te voorkomen.

Dat begint er inderdaad meer en meer op te lijken, overal genomineerd, Golden Globes, Bafta's , Oscars enz, enz, en geen enkele nominatie is verzilverd geweest. Dat is toch wel heel erg vreemd en ook al zijn de meningen over de film verdeeld, als je overal nominaties krijgt (en nog geen klein beetje) en niet één award binnenhaalt, pijnlijk.

ReRichard

Wat een hilarische circlejerk was die hele poppenkast weer. Maar fijn dat voor de verandering een goede film een keer een oscar wint.
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

Job

#9
Quote from: scoc on February 10, 2020, 15:46:34
Oscars geven voor een Netflix film ... daar zijn ze nog niet klaar voor. Veel gelobby waarschijnlijk om dit te voorkomen.
Vreemde conclusie, want er is dus in heel veel categorieën wél voor die producties gestemd. Anders word je niet genomineerd.
En omdat er per categorie individueel gestemd wordt, wordt er niet verdeeld (zo van: dan maar een troostprijsje ergens).

Job

Quote from: Kjelt on February 10, 2020, 09:19:51
de slapende honden daar in California en NY

Maar dat zijn juist de stemmers van de Academy...