Ziggo Next of CI+ module

Started by MrG, February 5, 2020, 20:14:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HereIsTom

#50
@GH Zelfs 10 jaar geleden werden er nog TV's verkocht die het digitale signaal niet konden ontvangen, waarom kwamen al die TV providers anders met al die digitale kastjes.
En heel veel mensen hebben die nog als tweede TV of voor de kinderen.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

quattronl

#51
Quote from: GH on January  4, 2021, 16:51:32
Bij elk abonnement (Ziggo kent helemaal geen internet only abonnementen, je krijgt altijd TV) kan je gewoon gratis en voor niets een CI+ module aanvragen en dan kijk je hetzelfde als wat je nu ook kijkt, alleen waarschijnlijk in een betere kwaliteit. Je kijkt nu helemaal geen HD voor Ziggo sport.... alleen NPO 1/2/3 is in HD als je ongecodeerd kijkt.
Prima dat ik een CI+ module kan krijgen maar wat ik dus al geprobeerd heb uit te leggen: ons boeit dat niet omdat wij heel sporadisch naar tv zenders kijken.
Blijkbaar vind jij dat raar en zou toch echt de hele wereld alles in HD moeten zien anders mist men wat.
Ik kijk geen SD zenders (de commercielen) omdat die mij totaal niet boeien. Ik mis dus niks en hoef dus ook niet naar slechte beeldkwaliteit te kijken. Accepteer dat nou gewoon  :smile:
Ziggo Sport heb ik zeker wel in HD zoals je zelf verderop ook al aangeeft.
En als ik internet only wil hebben zijn er meer aanbieders dan alleen Ziggo. Ik ga dan zeker over naar glas.

Quote
Maar vooruit, blijkbaar is beeldkwaliteit geen issue. Vraag me dan wel een beetje af wat je hier doet :-).
Beeldkwaliteit is voor mij juist heel belangrijk, anders had ik geen 65" Pana OLED gekocht. Ik geniet daar elke avond van maar gelukkig niet middels tv zenders.
Ik vraag me juist af wat jij hier dan doet, je zit mensen behoorlijk te kleineren.
Ik geef alleen mijn situatie weer zodat dit mogelijk de TS kan helpen. Is toch het hele idee van een forum, toch?  ::)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

KillerbeeNL

#52
Quote from: HereIsTom on January  4, 2021, 19:08:08
knip...
Ziggo is al lang bezig om het analoge signaal eruit te halen, klanten die dan geen TV meer kunnen kijken kunnen dan zo'n kastje krijgen zodat ze alsnog naar die paar zenders kunnen kijken, maar met alleen coax krijg je geen beeld meer.

Met alleen coax en een tv met kabel-tuner (10 jaar oud of nieuwer) kan je gewoon de standaard digitale zenders ontvangem , geen kastje of Ci+ kaart nodig  ;D

Sterker nog . als je tv het ondersteund kan je met ALLEEN een coax kabel EN een tv waar je een harde schijf op aan kan sluiten opnemen van een zender

met als aantekening: als je UPC/Ziggo hebt
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)