Adam Audio Artist 6 + Adam Audio Artist Sub

Started by Remus, February 4, 2020, 14:26:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Remus

Aangeboden: Een paar Adam Audio Artist 6 luidsprekers + Adam Audio Artist Sub. Ik ben zeer content met deze set qua muziek en filmbelevenis, helaas wordt de set niet meer gebruikt sinds de komst van ons eerste kind.

De luidsprekers en sub zijn actief, dus geen versterker nodig! Mediaplayer/streamer enz aansluiten en je bent klaar!

De luidsprekers zijn optisch en technisch in zeer goede staat. Van dichtbij is er hier en daar wel een licht krasje/veeg te zien. Bijna niet zichtbaar, maar ik vermeld het maar even. Ik heb deze speakers overgenomen van een forumgenoot, ze zijn iets meer dan 6 jaar oud.

De subwoofer is circa 2,5 jaar geleden nieuw aangeschaft en verkeert in mint conditie compleet met alle toebehoren en verpakking.

Eventueel heb ik ook een Marantz NR1606 beschikbaar. Deze heb ik enkel als processor/pre-amp en HDMI-switch gebruikt. De NR1606 is qua geluidsformaten gelijk gemaakt aan zijn opvolgers dmv software-updates (Dolby Atmos e.d.). Is compleet met alle toebehoren en originele verpakking. In nieuwstaat. Voor een meerprijs is deze erbij over te nemen (€250,-).

Prijs: €700,-










Remus


mijkie

Top setje, heb ze in het wit [emoji1303][emoji1303]
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Remus