Cisco mediabox niet te gebruiken buiten UPC gebied?

Started by Vhond, February 1, 2020, 20:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vhond

Is een Cisco mediabox (voormalig UPC gebied met activerings regiocode 139 voor Ede) niet te gebruiken als mediabox voor Ziggo met een Ziggo aansluiting in een gemeente waar geen activeringscode voor is (Amersfoort)??

Mij lukt het in ieder geval niet...

ajbeefde

Ben bang dat dit klassiekertje in de vuilnisbak kan......
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

KillerbeeNL

Dus in een oud UPC gebied wat nu Ziggo is (Arnhem) krijg je hem nog wel aan de praat?
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Vhond


Vhond

Quote from: ajbeefde on February  2, 2020, 10:58:16
Ben bang dat dit klassiekertje in de vuilnisbak kan......

Zo oud is dat ding niet eens (is zelfs nog door Ziggo geleverd volgens mij...)

KillerbeeNL

Quote from: Vhond on February  2, 2020, 13:50:36
Ja heeft ie het altijd gedaan...
dan is er vast een liefhebber te vinden toch ?

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

Quote from: Vhond on February  2, 2020, 13:51:10
Zo oud is dat ding niet eens (is zelfs nog door Ziggo geleverd volgens mij...)
ff nog terugkomend op de werking , als ik hem nu check in woonplaats Arnhem dan geeft Ziggo aan dat hij op mijn adres niet werkt?

Ligt al in kliko neem ik aan?

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)