Bioscoop stoelen, waar te koop?

Started by naish123, February 1, 2020, 14:47:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

naish123

Mijn broer heeft alles voor HT al nieuw gekocht( beamer, scherm, geluid, gordijnen).
Alleen de stoelen en de sterrenhemel ontbreken nog.
Waar koopje zoiets? Googelen levert wel info op maar er wordt niet of slecht op informatie aanvragen gereageerd.
Je zal denken hij kan zelf toch ook wel een bericht posten maar hij heeft net een kaak operatie ondergaan en kan een paar weken weinig. Dus ik pak het even op om samen wat omhanden te hebben.

jasjenl

O.a. bij Cinedream, je zou Werner eens kunnen benaderen.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

naish123


home@the movies

Quote from: naish123 on February  1, 2020, 14:47:51
Mijn broer heeft alles voor HT al nieuw gekocht( beamer, scherm, geluid, gordijnen).
Alleen de stoelen en de sterrenhemel ontbreken nog.
Waar koopje zoiets? Googelen levert wel info op maar er wordt niet of slecht op informatie aanvragen gereageerd.
Je zal denken hij kan zelf toch ook wel een bericht posten maar hij heeft net een kaak operatie ondergaan en kan een paar weken weinig. Dus ik pak het even op om samen wat omhanden te hebben.

we hebben een mooi aanbod aan stoelen en zetels, stuur me gerust even een pm voor meer info.

Gr
Werner

J.A.F._Doorhof

Wij hebben op zolder nog een hele voorraad liggen uit een bioscoop.
Als iemand een aanhanger heeft en ze zelf weg haalt mag hij/zij alles ophalen voor 100.00
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

J.A.F._Doorhof

Zou ik naar de zolder in de studio moeten lopen
Maar zover ik weet hebben we grijze en groene.

Techniek is 100% bekleding is "rough" op de meeste en op sommige goed. Maar voor 100 kun je je zeker geen buil vallen toch ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reza

Nee zeker geen geld, om wat voor stoelen gaat het? Er zijn namelijk veel verschillende.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"


angelo41

25 euro per stoel[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t promet Tapatalk


naish123

Bedankt voor de reacties. De stoelen die hij bedoeld zijn die stoelen die Werner verkoopt. Ik noem het het bioscoop stoelen maar het moeten van die luxe fauteuils worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk


angelo41

Quote from: naish123 on February  1, 2020, 21:12:42
Bedankt voor de reacties. De stoelen die hij bedoeld zijn die stoelen die Werner verkoopt. Ik noem het het bioscoop stoelen maar het moeten van die luxe fauteuils worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk
[emoji106]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


home@the movies

Quote from: naish123 on February  1, 2020, 21:12:42
Bedankt voor de reacties. De stoelen die hij bedoeld zijn die stoelen die Werner verkoopt. Ik noem het het bioscoop stoelen maar het moeten van die luxe fauteuils worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk

Je pm is beantwoord ;)

J.A.F._Doorhof

Wat wij hebben zijn echt bioscoop stoelen dus de bioscoop. Metalen klik stoelen als het ware.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

naish123

Ik ga vandaag weer op bezoek. Kijken wat ie precies en even meten.

schedel

#15
sorry linkje is niet toegestaan
T+A | REL | Denon | JVC

home@the movies

#16
Quote from: schedel on February  2, 2020, 10:41:40


Link naar niet sponsor is niet toegelaten   ;)

PascalP

Quote from: home@the movies on February  2, 2020, 11:10:50
Link naar niet sponsor is niet toegelaten   ;)

+ dit zijn dezelfde stoelen als jij hebt enkel nog duurder toch? Of komen ze ook van een andere leverancier?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

home@the movies

Quote from: PascalP on February  2, 2020, 11:28:15
+ dit zijn dezelfde stoelen als jij hebt enkel nog duurder toch? Of komen ze ook van een andere leverancier?

Bijna dezelfde ;-) ze komen van een andere leverancier.

naish123

Even een update. 2 sets stoelen gevonden via MP. 1 set teveel dus die wordt weer verkocht.
Was nog wel een gedoe om ze te vervoeren omdat ze aan elkaar zitten en best breed zijn.
Enfin, nu nog geluid. Omdat mijn broer mee geweest is met mij naar de iEar show wil hij okk goed stereo geluid. Ik heb alleen zelf niets met surround versterkers.
Zit zelf te denken aan een gebruikte Arcam gecombineerd met een set Q-acoustics. Om te beginnen   Maar suggesties zijn welkom.

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk


camilo

#20
Een jaar of zeven terug bij een update van mijn home theatre 13 heb ik mijn "echte" bioscoopstoelen (van Harrison) vervangen door 7 veel comfortabelere verstelbare leunstoelen van de Kwantum. Het waren uitloopmodellen en ze moesten uit verschillende filialen komen maar kostten maar 125 euro per stuk. Stiekum zit ik nu te kijken naar nieuwere stoelen, maar dan elektrisch verstelbaar met ingebouwde massage; die kosten ook niet de wereld. Een mens moet wat....

reza

Ik zou wel geïnteresseerd zijn in je huidige stoelen bij verkoop :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

camilo

Voor wat fotootje's van de stoelen en de opstelling daarvan: kijk even op marktplaats bij de aanbieding van mijn TW9200. Moet wel op voorhand zeggen dat mijn katten in sommige stoelen lelijk hun nagels hebben gezet. Voor een kat is immers iets pas leuk als het niet mag!
Maar aan het comfort doet het niets af, zoals alle katten in het donker zijn, zo zijn ook deze stoelen.....

PascalP

Quote from: camilo on March  4, 2020, 12:30:36
Voor wat fotootje's van de stoelen en de opstelling daarvan: kijk even op marktplaats bij de aanbieding van mijn TW9200. Moet wel op voorhand zeggen dat mijn katten in sommige stoelen lelijk hun nagels hebben gezet. Voor een kat is immers iets pas leuk als het niet mag!
Maar aan het comfort doet het niets af, zoals alle katten in het donker zijn, zo zijn ook deze stoelen.....

Mooie stoelen, als Reze ze niet alle 7 wilt hebben zou ik er ook nog wel interesse in 3 hebben :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

reza

Quote from: PascalP on March  4, 2020, 14:23:43
Mooie stoelen, als Reze ze niet alle 7 wilt hebben zou ik er ook nog wel interesse in 3 hebben :)

Ik zou er drie of vier willen. Ligt er aan hoe breed ze zijn.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"