draaitafel project op basis van een L76

Started by simsatit, January 29, 2020, 14:24:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Jack_D

Als het allemaal net zo goed gaat klinken als het er uit komt te zien......... dan........ :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :thumbs-up: :thumbs-up:

simsatit

Quote from: Jack_D on February 10, 2020, 21:46:21
Als het allemaal net zo goed gaat klinken als het er uit komt te zien......... dan........ :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :thumbs-up: :thumbs-up:

Thanks!
Ja ik hoop het wel natuurlijk, er mooi uitzien is 1 ding, maar uiteindelijk moet het ook gewoon goed spelen allemaal.
Gelukkig is de Lenco PTP een beproefd concept en gewoon een heel fraaie speler, ik ben benieuwd!
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

Ik probeer tussen mijn werk door steeds iets te doen.
Maar wat een mega klus fineren met dit extreem kwetsbare fineer.

Maar het resultaat zou best wel spectaculair moeten zijn :D

Maar tis een monnikenwerk... :yinyang:



>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

minplus

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

iedere keer stapje verder, nog maar een miljoen uur fineren en schuren te gaan!
opbeurend toch?
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Tabcam

 :worship:

Patience required maar het (tussen)resultaat mag er wezen!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

simsatit

er is wat progressie, en een mooi sneak peakje van het natgemaakte fineer zodat je alvast de complexiteit ziet zoals het er dus uit komt te zien straks. O0
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Muziekliefhebbert

Wederom, prachtig. Vakmanschap is meesterschap
NAD 368 met MDC BluOS 2i, Scan-Speak Reference Monitor SE, Sub 6 MK3 (Scan-Speak met Hypex Fa251)

simsatit

PTP bovenplaat aan het infrezen

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

jrjhoe

Stereo: TAD CE-1 | REL B1 | Mark Levinson No. 332 | Krell KRC-HR | Luxman EQ-500 | Pyon Sound Ultima/Iris 12" | Michell Gyro SE Black/SME 309/DIY PSU | Mytek Manhattan II met Roon Ready kaart

holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

PatrickP

Ik blijf het met veel belangstelling volgen!  :popcorn:
Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediënten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/

Muziekliefhebbert

NAD 368 met MDC BluOS 2i, Scan-Speak Reference Monitor SE, Sub 6 MK3 (Scan-Speak met Hypex Fa251)

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

w00Dy

Mooi,

Ga je de motor/idler wheel ook nog upgraden?


dvh99

hoi, mocht je nog geen kijkje hebben genomen op lencoheaven dan zou ik dit zeker overwegen.
voldoende leesmateriaal om de nodige inspiratie op te doen of tot leuke nieuwe inzichten te komen.
hartstikke leuk topic van je om te volgen, doe zo voort.

al gekeken naar de ptp4 en ptp5 plates trouwens?


Groovy

Luxman l507s.  Yamaha M2. Yamaha c4. Lenco l75
Ortofon rmg 212.  Lenco l75 long base 12 inch dv zelfbouw. Denon dcd 2700. Emt 938. Elipson 1404. Custom made dt op td 160 basis.

m9

oops had even niet opgemerkt dat je al een ptp plate hebt  :-X.

Rob_Dingen

Hoe is de status?
Heb al lang geen foto's meer gezien.

Rob

m9

vol verwachting klopt ons hart.

ben je voor een 12 inch arm gegaan en welk element gebruik je thans icm welke phono pre?

en we willen foto`s zien uiteraard.

m9

hoi, alles goed?
ben erg benieuwd naar de progressie en naar jou persoonlijk aangezien je al een poosje niks gepost hebt.