Attitude en gedrag....

Started by J.A.F._Doorhof, January 26, 2020, 12:21:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Tja.
Nu post je absoluut netjes begrijp me niet verkeerd maar ik neem aan dat je wel begrijpt waar ik op doel toch?

Als 90% zich ergens aan stoort dan vind het normaal dat je je aanpast.
Helemaal als het gaat om taal gebruik. Lijkt me toch zeer normaal in de omgangsnormen?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

#426
Ik vind dat ik altijd netjes post. Als ik loop te schelden etc...dan neem ik aan dat ik hier al niet meer had rondgelopen. In mijn 25.000 posts is er vast wel 1 te vinden waarvan men vindt dat ik uit de bocht vlieg. Heb ook een aantal bans gekregen...maar die zijn mijn inziens niet om taalgebruik gegaan of respectloos postgedrag.....maar meer omdat men dacht, voelde etc. Soort van intentiebans en de intentie werd dan ingevuld door de ander. Prima....niets mis mee en de keuze die een ander dan maakt. Maakt ook weinig uit of ik het er dan mee eens was.

Gr. Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  8, 2020, 17:29:02
Laten we het zo zeggen hans.
Als je merkt dat mensen zich behoorlijk storen aan jouw manier van posten....
En dat zijn er meer dan 1, maar laat zeggen meer dan 90%.


Kan me hier helemaal niets bij voorstellen.

Sterker nog, ik vind het een hoogst ongepaste thesis.

Witalik

#428
Quote from: chansig on February  8, 2020, 17:10:17
Het is van meet af aan een wisselwerking. Maar ik ga geen verantwoordelijkheid nemen voor hetgeen jij schrijft. Dat is wat de essentie van mijn post is. Dat iemand het nodig vindt om mij een l*l te noemen is zijn verantwoordelijk...ongeacht wat ik geschreven heb. Ik neem verantwoordelijkheid voor hetgeen wat ik schrijf...en dus ook voor mijn keuzes, gevoelens, gedachtes. Het begint bij gevoel, dan de gedachte en dan het handelen...zijn best wel stappen (van een ander) waar ik weinig zicht op heb.

Redelijk lineair....irl is het wat mij betreft circulair.

Gr. Hans

Die krijg je toch automatisch als het een reactie op diegene zijn post is ? Zonder die post is een reactie daarop ook niet nodig toch ? Dus de enige die er verantwoordelijk voor kan zijn is toch degene die datgene schrijft waar de ander op reageert?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

Quote from: chansig on February  8, 2020, 08:53:00
Frank...je maakt het iets groter dan dat het is. :D

Ik roep dit om de zoveel tijd al jaren. Abel bv...geweldige kerel...maar vrijwillig gekozen. Baard komt daar nu bij.....ook vrijwillig gekozen. Zo zijn er vast wel meer. Ik blijf van mening dat mensen die wegblijven omdat anderen...ect en ik me daar dan verantwoordelijk voor zou moeten voelen. Daar verandert niets aan. Gaat niet gebeuren.

Gr. Hans

Wat is er met Abel dan, dat is toch gewoon Doorofnight welke gisteren nog gepost heeft?
Ik snap je niet helemaal...

chansig

Nee..nickname Abel die in het echie ook Abel heet, net zoals die andere Abel die dan weer als nickname Doorofnight heeft.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Damn...klopt. Abz...maar heet dan wel Abel. Dat had ik goed.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Quote from: chansig on February 15, 2020, 11:44:37
Nee..nickname Abel die in het echie ook Abel heet, net zoals die andere Abel die dan weer als nickname Doorofnight heeft.

Gr. Hans

Om het ingewikkeld te maken, ik ben ook een geweldige kerel. En ik heb afscheid genomen van het groene AudioFreaks forum. Vrijwillig.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

beunky

Frank, Hans, gedraag je allebei eens volwassen.
Wat een kleutergedrag zeg.
Vecht dit via PM uit met elkaar.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

J.A.F._Doorhof

Goed dat je dingen verwijderd die off topic zijn
Maar vind het minder dat ik kinderachtig in mijn schoenen geschoven krijg als ik juist probeer de boel rustig te krijgen.

Maar goed verwijderen was beter geweest ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

#438
Hmmm ja nu zijn fluissie en dustin v samen verbannen
,maar ik heb het idee dat ik daar ook deel aan nam

Ik geef mezelf vanaf vandaag 7 dagen rust van het forum
Dus hiermee geef ik aan dat ik het er niet helemaal mee ens ben

Het forum is zo achteruit gegaan
Ik ben al vanaf 2002 lid, maar ik twijfel om nog langer hier actief te blijven
Er is geen
Leuk topic meer over ieder topic is elkaar afzeiken en de grond in stampen

Vanaf nu ga ik ofline tot ik vind dat ik weer een leuk en vriendelijk forum heb

Adieu
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

mijkie

Quote from: Raymen on February 16, 2020, 17:31:51
Hmmm ja nu zijn fluissie en dustin v samen verbannen
,maar ik heb het idee dat ik daar ook deel aan nam

Ik geef mezelf vanaf vandaag 7 dagen rust van het forum
Dus hiermee geef ik aan dat ik het er niet helemaal mee ens ben

Fair besluit maar, wegwezen dan, hup  ;)
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

B-art

#440
Ik al sinds 2003, gewoon lekker over muziek posten in plaats van dat vele hardware gewissel, heb je nergens last van, daar gaat het toch om uiteindelijk
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

J.A.F._Doorhof

Mijkie
Waarom zo een reactie.

Waarom niet gewoon blijven.
We moeten het toch proberen met z'n allen leuk met elkaar te hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mijkie

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 16, 2020, 18:53:05
Mijkie
Waarom zo een reactie.

Waarom niet gewoon blijven.
We moeten het toch proberen met z'n allen leuk met elkaar te hebben.

Als hij zich mede verantwoordelijk voelt, over de opgelegde ban van Fluissie en DustinV, vind ik het fair als hij dat zo oplost, de rest staat een knipoog achter  ;)
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

beunky

Waarom vind je het nodig om het te plaatsen? Het is echt onnodig. Dit is precies het punt dat ik vaker mee: niet alles wat gedacht wordt hoeft gezegd te worden.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

J.A.F._Doorhof

#444
Dat bedoel ik dus
Mensen die 18 jaar lid zijn en zich laten verdrijven door een stelletje kinderen die niet met elkaar kunnen omgaan.

Diep en diep droevig.
Heb verschillende mails van mensen die me een hart onder de riem stoppen over dit topic en andere dingen.

Jongens mail me niet
Post het online
Nu krijg ik alleen maar te horen dat ik blijkbaar de enige ben die zich stoort aan dit gedrag. En als ik de enige ben kan ik toch niet verantwoorden dat ik mensen eraf gooi.

Door te zwijgen geef je feitelijk toe dat je het wel goed vind. En dan verliezen we dus weer een normaal goedwillend lid.

Echt belachelijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

El Nino

Advies aan moderator(s): topic op slot

Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

J.A.F._Doorhof

Advies aan alle leden
Let een beetje op elkaar en doe normaal tegen elkaar.
We willen dit forum nog lang in de lucht houden maar zoals het nu gaat heb ik er weinig zin in.

Een kleine groep jaagt gewoon mensen weg die ik al 10+ jaar ken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"