Attitude en gedrag....

Started by J.A.F._Doorhof, January 26, 2020, 12:21:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

#50
Frank...serieus...ga je nu dreigen oid (dan is er een oplossing) ? Als 5 man je forum bezoek weten te verpesten dan kies je daar zelf voor.

Ik vind dit een prima forum, heb het echt naar mijn zin (ook al zijn er meer dan 5 mensen die mijn manier van posten niet trekken), heb er al leuke mensen ontmoet en leer er iedere dag weer een beetje bij als het gaat om audio. Nogmaals jammer dat Bert er niet meer kan posten.

Voor de rest laat een ieder voelen wat hij voelt en verbind daar geen vergrijpende conclusies aan.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

Tja je noemt Bert zelf
Je geeft aan het jammer te vinden dat hij niet meer kan posten maar gaat even voorbij aan het feit waarschijnlijk dat hij een admin verrot scheld.

Daarnaast is het geen dreigement. Meer een statement. als je serieus hoopt dat jij bij de 5 namen hoort die de boel bederven dan mag je van mij inderdaad vertrekken.

Lijkt me logisch toch?
Denk dat die suggesties alleen op een ander forum al reden waren voor een ban. Dat ik dat niet doe betekend dat ik hoop dat ik het fout begreep en wacht eigenlijk even op bevestiging daarvan.

Waarom hoop je bij de 5 relschoppers te zitten ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


chansig

@Frank: Elders, in mijn eigen huis, heb ik al aangegeven wat ik van de ban van Bert vind. Volgens de regels ws terecht. Maar ik blijf het gezien de gemiste kennis erg jammer vinden.

En misschien moet je het omdraaien: Iemand die stelt dat zijn forumbezoek afhangt van 5 personen, die dan maar vragen het elders te zoeken ?

Je hebt de smiley toch gezien ? Of ik erbij zit of niet maakt me verder weinig uit. Het zou me verbazen als dit niet het geval zou zijn. Maar ik kan 5 mensen noemen die het wel oké vinden wat ik post. En wat zegt dat ? Helemaal niets. In ieder geval wat mij betreft niets.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

Laten we het zo zeggen
Ik zou niet graag benoemt willen worden in zo een groepje.

Natuurlijk moet je het zelf weten
Maar in dit topic denk ik dat het je netjes/verstandig zou zijn gewoon afzijdig te blijven.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Vragen om afzijdig te blijven roept bij mij op: Posten!!!!! :D :D :D

In het lijstje komen van iemand moi..zal ik een lijstje openen waarin mensen kunnen aangeven of ze het wel oké vinden wat ik post ?

Nogmaals het zegt helemaal niets. Mensen die het idee hebben dat het een waarde heeft moeten zich wat mij betreft achter hun oren krabben.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Geert (gvc)

Ik ben 16 jaar actief op het forum, en volgens mij ging het er vroeger heel wat heviger aan toe. In vergelijking met een aantal Engelstalige forums waarop ik ook actief ben is dit in het algemeen trouwens een redelijk braaf forum. Waarmee ik natuurlijk niemand op verkeerde ideeën wil brengen.
Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

op eigen verzoek verwijderd.

Is het forum weer eens ongesteld..?

Wat een jank topic...

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

simsatit

Quote from: Baardmannetje on January 26, 2020, 20:06:44
Is het forum weer eens ongesteld..?

Wat een jank topic...

wil je weer eens graag aandacht krijgen van de tere zieltjes?
of wals je liever keihard over ze heen👍😉?
Geen plaats voor tere zieltjes, alleen de ruwe bonken hebben recht van spreken, toch?
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: simsatit on January 26, 2020, 20:10:34
wil je weer eens graag aandacht krijgen van de tere zieltjes?
of wals je liever keihard over ze heen👍😉?
Geen plaats voor tere zieltjes, alleen de ruwe bonken hebben recht van spreken, toch?

Ik wil helemaal geen aandacht. Geef enkel mijn mening. Heb ook helemaal geen interesse in wie een teer zieltje heeft of wie een ruwe bonk (..?) is.

fluissie

Quote from: simsatit on January 26, 2020, 20:11:53
echt een topforum zo

Dit draagt er ook niet aan bij ....

Je kunt ook gewoon simpel weg de heren op negeren zetten ;hoef je niks meer te lezen van ze

J.A.F._Doorhof

QuoteVragen om afzijdig te blijven roept bij mij op: Posten!!!!! :D :D :D

Dus als ik je duidelijk vraag niet meer in dit topic te posten aangezien ik het positief wil houden denk jij bovenstaande ?

Dat begrijp ik goed ?
Je hebt dus geen enkele vorm van inleving dat er mensen zijn die dit soort topics positief willen houden?

Je vind het leuker om de boel wat op te "stoken"?

Toch?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#64
@baarmannetje
Je geeft een mening... Mooi
Ik vraag me dan wel af waarom zo een mening in een topic waarin juist de vraag word gesteld voor wat meer zelfregulering en de boel leuk te houden.

Waarom ?

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Voordeel van dit topic en de likes is wel dat we zelf al een leuk idee krijgen van wie het goed voor heeft met het forum en wie niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

#66
Quote from: J.A.F._Doorhof on January 26, 2020, 20:25:27
Dus als ik je duidelijk vraag niet meer in dit topic te posten aangezien ik het positief wil houden denk jij bovenstaande ?

Dat begrijp ik goed ?
Je hebt dus geen enkele vorm van inleving dat er mensen zijn die dit soort topics positief willen houden?

Je vind het leuker om de boel wat op te "stoken"?

Toch?

De zotheid zit hem wat mij betreft in dat jij mij vraagt in dit topic niet meer te posten. Mijn keus om wel/niet te posten en mijn probleem dat ik me niet aan mijn eigen voorgenomen afspraak kan houden. Maar dat weet ik van mezelf.

Daarnaast ben ik wat mij betreft nergens negatief geweest.

En geen enkele vorm van inleving ? Serieuze vraag ? Euhhh...nee....mijn mede mens en zijn gevoel boeit me weinig tot niets. En zeker ik vind het leuker om te stoken. Om nog maar eens een antwoord te geven op een vraag die je stelt. Wat mij betreft de gekheid ten top. Maar ws mag ik dat niet vinden, of wel vinden, maar niet zeggen.

Zet eens een andere bril op...misschien helpt dat in de wijze waarop je je vragen stelt.

En je bent serieus qua waarde geven aan het aantal likes welke je krijgt voor een post ?

Ken je de uitspraak ?  De vijand van mijn vijand is mijn vriend.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

simsatit

Quote from: fluissie on January 26, 2020, 20:21:52
Dit draagt er ook niet aan bij ....

Je kunt ook gewoon simpel weg de heren op negeren zetten ;hoef je niks meer te lezen van ze

thanks, dat moet ik even uitzoeken hoe dat werkt, dat zou het zeker prettiger maken.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 26, 2020, 20:29:25
Waarom ?

Het lijkt mijn prima duidelijk wat ik geschreven heb, toch?

Ik vind dit slachtofferrol topics. Het is mijn inziens heel simpel... Wanneer iemand iets post waar je moeite mee hebt kun je deze persoon dat melden of het naast je neerleggen. En als het eventueel misloopt zoek je het met elkaar uit. Je negeert elkaar bijvoorbeeld. Daaruit voortvloeiende vind ik het klikken wat die RTM knop in de hand werkt bijvoorbeeld een gruwel. Zeikers verdienen geen aandacht.

Daarbij gaat het bij mij altijd om de inhoud. De toon boeit me vrij weinig tot niets. Natuurlijk wordt er niet bedreigd. En schelden hoeft ook niet (altijd). En trouwens wat is een leuke toon?

simsatit

als er mensen zijn die niet meer willen of zelfs niet meer durven te posten over wat hun bezig houdt in de hobby dan wordt het een erg eenzijdig forum.
Als je gelooft dat verschillende materialen in kabels verschil kunnen uitmaken in je set of je gelooft iets anders wat bepaalde forumleden niet aanstaat dan bestaat de kans dat je wordt afgefakkeld, dat noem ik pas echt zielig en er zijn inderdaad mensen die daar slachtoffer van zijn, wellicht interesseert je dat geen moer, dat het forum plezier van diegene kapot wordt gemaakt, want ze vroegen er om? met hun 'onozele' topics of inhoud van posts..?
Eng is het woord dat ik daar bij vind passen, en het is ZOLANG getolereerd, als je weet hoe ik toendertijd ben afgefakkeld door de stoere mannen in een kabeltopic.
Niet om mensen aan te vallen, maar om aan te geven dat een paar mensen het voor een deel van de forummers het flink kan verpesten om nog te willen posten.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

chansig

#70
Ik vind, serieus, dat die mensen zich niet zo moeten aanstellen en dat ze door weg te blijven ze zorgen voor een eenzijdig forum. Van mij mag je alles posten wat je wilt. Het lijkt er zeer vaak op dat dit andersom niet het geval is.

En ws ten overvloede...je verpest het voor jezelf.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

simsatit

Quote from: chansig on January 26, 2020, 21:02:24
Ik vind, serieus, dat die mensen zich niet zo moeten aanstellen en dat ze door weg te blijven ze zorgen voor een eenzijdig forum. Van mij mag je alles posten wat je wilt. Het lijkt er zeer vaak op dat dit andersom niet het geval is.

En ws ten overvloede...je verpest het voor jezelf.

Gr. Hans

daar heb je gelijk in Hans.
maar als de mensen geen zin meer hebben zo negatief bejegend te worden dan is dus inderdaad het resultaat dat ze wegblijven, ik vind dat jammer persoonlijk.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

chansig

Ik ook...maar een keuze die jezelf maakt. Het is wat mij betreft ook maar een forum een geen real life. Jou ken ik niet en jij mij niet. De kans is niet heel groot dat we elkaar (vaak) gaan tegenkomen. Dus wat maakt het uit wat ik van je ideeën vindt ? Wat mij betreft neem je jezelf te serieus als je je laat leiden op een forum door waar anderen zeggen/vinden etc.

Jij maakt mooie spullen, je hebt passie, je gelooft in de verschillen die ze teweeg brengen en ga zo maar door. Ik heb niets met de waargenomen verschillen. En dat zeg ik dan. Tsja en ? En een ander doet dit nog wat steviger. Lekker laten gaan...of niet en dan maak je de keuze die je hebt gemaakt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

Jij vind het maar een forum
En jij vind het leuk om dus de boel op stang te jagen
Dus moeten andere zich maar aan jou aanpassen ?

Vind je dat zelf normaal gedrag ?
Zou jij zelf zo bejegend willen worden ?
Natuurlijk ga je zeggen dat je dat niet uitmaakt maar het lijkt me stug dat jij het leuk zou vinden als iemand in jouw huis binnen kwam en begint te roken terwijl jij aangeeft dat niet te willen

"Bekijk het maar ik ga roken"
Dat vind jij normaal gedrag dus ?

Zo ja hoor je hier niet thuis.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

beunky

#74
Quote from: chansig on January 26, 2020, 21:12:38
Ik ook...maar een keuze die jezelf maakt. Het is wat mij betreft ook maar een forum een geen real life. Jou ken ik niet en jij mij niet. De kans is niet heel groot dat we elkaar (vaak) gaan tegenkomen. Dus wat maakt het uit wat ik van je ideeën vindt ? Wat mij betreft neem je jezelf te serieus als je je laat leiden op een forum door waar anderen zeggen/vinden etc.

Jij maakt mooie spullen, je hebt passie, je gelooft in de verschillen die ze teweeg brengen en ga zo maar door. Ik heb niets met de waargenomen verschillen. En dat zeg ik dan. Tsja en ? En een ander doet dit nog wat steviger. Lekker laten gaan...of niet en dan maak je de keuze die je hebt gemaakt.

Gr. Hans

Tot op zekere hoogte. Het is niet de bedoeling om iedereen maar zo grof mogelijk te bejegenen.
En ook niet iedereen zit continu te wachten op jouw (algemeen) mening.
Het forum wordt een stuk beter als we collectief zouden stoppen met overal wat roepen en dat stug blijven volhouden.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"