Kortingen van januari acties ook later nog verkrijgbaar?

Started by MrG, January 26, 2020, 10:42:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrG

Hallo allemaal,

Ik heb in maart een nieuwe TV nodig maar zie nu overal hele mooie aanbiedingen in zowel Belgiƫ als Nederland (BTW acties).
Moet ik er rekening mee houden dat de prijzen in februari hoger gaan zijn dan nu? Ook na onderhandelen.

Oftewel, dien ik nu al tot de aanschaf over te gaan?

Alvast bedankt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

frank2

Laat je niet misleiden, zelfs met BTW weg ermee is Mediamarkt nog stuk duurder dan Smits Arnhem.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

mijkie

yup en zelfs met een aanbieding bij Smits, even bellen, kan vaak nog scherper  ;)
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Ralf67

Niet helemaal waar.

Ligt aan voorraad en model.

Hebben geen Samsung op site staan.

MrG

Als voorbeeld

De pana 55GZ1500 wordt nu aangeboden voor 1600 ipv 2200. Dat is een serieuze korting voor een courant model.


http://www.hifistudio.be/product_detail.php?pid=415982&merknaam=



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel