Picard

Started by J.A.F._Doorhof, January 26, 2020, 10:13:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Zag hem net op Amazon erbij komen
Moet nog kijken maar denk meld het even.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reza

Gisteren een stukje gezien van afl 1, LEUK!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Barry2001

Oh yeah. Ben groot liefhebber van de Next Generation serie, ga 'm zeker bekijken. Had gelezen dat 'ie eraan kwam maar was ook alweer weggezakt.. bedankt voor de tip!

Jack_D

Goed tip ^^ ...... ga eens kijken of ik hem ergens kan "vinden".......

bertje

Erg gaaf deze eerste aflevering, imho op alle vlakken meer dan goed!
Zelfs de eerste aflevering nog eens bekeken om alle kleine dingen/verwijzingen te kunnen ontdekken.
Sony 65A89, Panasonic DP-UB9004 Onkyo TX-RZ900+NS6170, Classe CAP-151+CDP.3, Denafrips Ares II
Mordaunt Short Mezzo 8, Mezzo 5, 903S + Velodyne SPL- 1500R

Jack_D

#5
Net de eerste aflevering van Picard gezien.

Heeft potentie, lijkt een interessante verhaallijn te worden, zoals Bertje ook al vermelden veel kleine verwijzigingen naar het verleden. Mooie gelegenheid om een paar oude Star Trek dvd's weer eens uit de kast te halen. Ook de special effects waren best lekker. En het geluid DD5.1plus(dan wel even via de Logic 7 cinema mode) was verrassend aangenaam.

Hoop alleen dat ze weer niet verzanden, na een paar mooie afleveringen, in een Space Soap, zoals helaas zo vaak het geval is. Star trek Discovery begon ook best aardig, al zei het totaal anders dan Picard, maar werd helaas al snel minder(maar das maar mijn persoonlijke mening)

Het einde van aflevering 1 van Picard vraagt in ieder om meer, 2 is al beschikbaar zag ik, maar wil altijd een extra deel in voorraad hebben dus kijk 2 pas als deel 3 beschikbaar is. Is een beetje een vreemd dingetje van mij.
Wat mij betreft is op dit moment Picard een aanrader voor de SciFi liefhebber......... :popcorn:


(Had een screenshot van het einde van de eerste aflevering geplaatst, maar heb ik in het kader van spoiler alert toch maar weer weg gehaald, was bij nader inzien niet zo slim van mij., heeft wel een paar minuten online hier gestaan, ach.. zoveel mensen zijn er niet om 1:03 s'nachts, dus denk dat de schade wel meevalt :D )

frits marantz

Top, ben weer addicted..... :angel:

MaxxMark

Ben ook Picard lekker aan het volgen. Star Trek is altijd goed! Wel is mij iets erg vervelends gaan opvallen en ik weet niet of anderen dat ook zien. Het ontneemt me een beetje de fun uit de serie terwijl het juist zo veel potentie biedt.

Het zijn geen spoilers qua serie, maar als het je op dezelfde manier triggert als dat het bij mij deed zou je het misschien niet willen lezen :D

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Jack_D

#8
Grappig, wat jij hier stelt was mij ook opgevallen, maar...........

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



Quote from: MaxxMark on February  1, 2020, 09:18:54
Ben ook Picard lekker aan het volgen. Star Trek is altijd goed! Wel is mij iets erg vervelends gaan opvallen en ik weet niet of anderen dat ook zien. Het ontneemt me een beetje de fun uit de serie terwijl het juist zo veel potentie biedt.

Het zijn geen spoilers qua serie, maar als het je op dezelfde manier triggert als dat het bij mij deed zou je het misschien niet willen lezen :D

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


blue-eyes

Quote from: Jack_D on January 31, 2020, 01:00:53
Net de eerste aflevering van Picard gezien.

Heeft potentie, lijkt een interessante verhaallijn te worden, zoals Bertje ook al vermelden veel kleine verwijzigingen naar het verleden. Mooie gelegenheid om een paar oude Star Trek dvd's weer eens uit de kast te halen. Ook de special effects waren best lekker. En het geluid DD5.1plus(dan wel even via de Logic 7 cinema mode) was verrassend aangenaam.

Hoop alleen dat ze weer niet verzanden, na een paar mooie afleveringen, in een Space Soap, zoals helaas zo vaak het geval is. Star trek Discovery begon ook best aardig, al zei het totaal anders dan Picard, maar werd helaas al snel minder(maar das maar mijn persoonlijke mening)

Het einde van aflevering 1 van Picard vraagt in ieder om meer, 2 is al beschikbaar zag ik, maar wil altijd een extra deel in voorraad hebben dus kijk 2 pas als deel 3 beschikbaar is. Is een beetje een vreemd dingetje van mij.
Wat mij betreft is op dit moment Picard een aanrader voor de SciFi liefhebber......... :popcorn:


(Had een screenshot van het einde van de eerste aflevering geplaatst, maar heb ik in het kader van spoiler alert toch maar weer weg gehaald, was bij nader inzien niet zo slim van mij., heeft wel een paar minuten online hier gestaan, ach.. zoveel mensen zijn er niet om 1:03 s'nachts, dus denk dat de schade wel meevalt :D )

Zojuist deel 10 gekeken, erg genoten van deze 10 delen!

Af en toe wel belerend filosofisch maar dat hoort er ook een beetje bij. Dikke voldoende!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JG_Smit

Is al bekend wanneer seizoen 2 volgt op Amazon?  ik vind het zo 123 niet ;) .

grt, Jan.

Jack_D

Helaas uitgesteld ivm Corona