Versterker hulp voor Usher X719

Started by audio_stabilo, January 26, 2020, 09:24:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tabcam

Klaren is de onder of overdruk tussen je buiten en middenoor verminderen/wegnemen. Ja, daardoor kan alles wat daarvoor (ietswat) dof was helderder gaan klinken. Hoe tijdelijk dat is... tja, ik ben geen kno-arts :angel:. Ik klaar alleen met vliegen :P. Ik zou het eens laten opmeten. Als je een goede hoofdtelefoon hebt kan het ook online thuis gemeten worden.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

audio_stabilo

Quote from: TabCam on February  6, 2020, 20:52:42
Klaren is de onder of overdruk tussen je buiten en middenoor verminderen/wegnemen. Ja, daardoor kan alles wat daarvoor (ietswat) dof was helderder gaan klinken. Hoe tijdelijk dat is... tja, ik ben geen kno-arts :angel:. Ik klaar alleen met vliegen :P. Ik zou het eens laten opmeten. Als je een goede hoofdtelefoon hebt kan het ook online thuis gemeten worden.

Ik bedoel dus als ik klaar.... dus dat me trommelvlies (of wat dan ook) open staat dus ik hou die druk op me oor dat ik dan meer hoog hoor. Is dat normaal ? Als ik stop wordt het weer normaal en hoor je minder hoog

audio_stabilo

Heb nu gewoon normale speaker kabel er tussen. Simpele kopere kabel 4 mm.
Helpt het nog als ik andere er tussen zet? Bijvoorbeeld supra ply 3.4 s

Rowdy

Probeer het te lenen voor je het eventueel aanschaft.