Onkyo TX-NR818

Started by THX-UltraII, January 22, 2020, 09:56:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

THX-UltraII

Voor degenen die geen Dolby Atmos nodig hebben en genoeg hebben aan Dolby TrueHD en DTS Master bied ik hierbij mijn Onkyo TX-NR818 te koop aan. Dit is werkelijk een beest van een receiver meer meer vermogen dan je lief is ;)

Misschien wel het mooiste aan deze versterker is het feit dat hij beschikt over Audyssey MultEQ XT32, de duurste versie van akoestische aanpassing.

Staat is perfect, kleur zilver

Mag weg voor slechts 300 euro



mijkie

Fijne receiver !

Ook een paar van gehad [emoji2960]

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Sjettepet

Voorzichtige interesse. Waar te bezien / af te halen?
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

THX-UltraII

Quote from: Sjettepet on January 22, 2020, 13:00:16
Voorzichtige interesse. Waar te bezien / af te halen?
omgeving Roosendaal maar brengen tegen een kratje bier of flesje wijn is mogelijk

Sjettepet

#4
Wat is de leeftijd? Is het HDMI-bord vervangen? Roosendaal is voor mij te ver. Ik pas.
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

THX-UltraII

HDMI vervangen: ja in 2018
Leeftijd: eind 2016

Struis

Roosendaal is wel een ontiegelijk eind weg, maar ook voorzichtige interesse hier. Ook gezien de reis vanaf midden Drenthe  ;D
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, Naim NDX streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.

THX-UltraII

Zoals ik al aan geef is brengen voor een flesje wijn geen probleem

fluissie

Zelf dit type receiver ook ruime tijd gehad en ik kan alleen maar zeggen ; ik zou willen dat Onkyo ze zo nog deed maken !

Erg fijne zeer goed klinkende receiver , maw 300 euro en een fles wijn is zeker geen verkeerde deal

Shadowfox

En geen lidl wijn ofcourse  ::)

THX-UltraII

Ik drink niet eens wijn maar het gaat me om het gebaar

THX-UltraII

GERESERVEERD voor Struis tm 03 jan

jellejanssen

Doen struis, super apparaat!

Struis

Lijkt mij ook! Let's see of het ook goed gaat..
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, Naim NDX streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.

mancaver

Quote from: Struis on February  2, 2020, 10:31:02
Lijkt mij ook! Let's see of het ook goed gaat..
Ik heb hem ook gehad en kan zeggen dat het een top-receiver is met een bak power, ongelooflijk. Ga je veel plezier aan beleven  :headbanging:

Struis

Zo, wat een bak zeg! Power zat! Eerst nog met Acoustic Pro speakers, straks met Harbeth/Quad/Mission en een B&W center.. Moet wel goed zijn.

En gewoon de versterker afgeleverd krijgen van die afstand met instructie.. Petje af hoor! Geweldig!
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, Naim NDX streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.

THX-UltraII

Verkocht dus aan Struis :)