RAAR : DE SHOWCASE SITE doet het niet, doet raar

Started by denoontje, January 19, 2020, 11:55:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

Als ik naar de showcase site ga en wat wil veranderen linkt ie ineens direct door naar wat vage andere sites:
zie bijv de zoekbalk

:blink: :blink: :blink: :blink:

michel69

#1
Quote from: denoontje on January 19, 2020, 11:55:21
Als ik naar de showcase site ga en wat wil veranderen linkt ie ineens direct door naar wat vage andere sites:
zie bijv de zoekbalk

:blink: :blink: :blink: :blink:

never mind niet goed gekeken met nog wat slaperige ogen ;D
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

oeli

Als ik alleen al naar de site ga en het inlog formulier gebruik gebeurt het al. Lijkt erop of er malware terecht is gekomen op de site.

VlisChris

Zou je Jack (Fugazi) even berichtje moeten sturen.
Showcase is door hem gemaakt toch? Als mijn geheugen me niet in de steek laat?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

fugazi_2009

Er gaat daar duidelijk iets niet goed inderdaad. Maar het is echt heel wat jaren geleden dat ik daar die site heb gekeken. Als een van de admins mij via een PM de ftp login kan sturen dan kan ik eens kijken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

denoontje

[emoji1303][emoji1319][emoji1319]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

denoontje

#6
hij doet nog steeds/weer raar.
In eerste instantie lijkt het goed te gaan maar bij inloggen raar en bij wijzigen ook. :nopompom:

StefaanD

Blijkbaar nog altijd een probleem. Waar je ook klikt als het geen link is naar een set kom je op een vage site terecht, best vervelend.

i2Paq

Nog veel erger is dat als je niet ingelogd bent hij een "HTForum Add-On" wil installeren.

Als ik dat niet doe, geen add-on en niet inloggen ga ik weer door naar een ander site (https://nutritionanalytic.xyz/?ts_id=1).

Lijkt alsof de .htacces gehacked is.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70


denoontje

Ik kan nog steeds niets aanpassen in de showcase site
komt ook https://viapizza.online/?ts_id=1 in de browserbalk te staan. Kunnen de mods hier eens naar kijken.

i2Paq

Dus er is niets veranderd sinds je eerste melding.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

5061

Heb datzelfde ondervonden. Fijn als er eens naar gekeken wordt.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

denoontje

Heren/dames...zouden jullie willen kijken naar de showcase van het forum svp.


denoontje

beste mods, is er al een oplossing, anders kunnen we net zo goed dat deel van het forum verwijderen... :-X