De set van Beunky

Started by beunky, December 25, 2010, 13:26:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beunky

Gelukkig wel, nu ff drogen tot de schilder de 14e komt.
Gisterochtend waren ze klaar.
Maandag begint de installateur van de badkamer. Die is tot 30 december bezig...
maar ja, dan hebben we ook wat moois.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Gaat nu echt de goede kant op. Alles is gesausd, de parketvloer is klaar en zojuist heb ik de spotjes geplaatst. Nu even al het schakelmateriaal installeren en dan zijn we al weer heel wat verder.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Op de plintjes na is alles klaar. Pleintjes komen hopelijk volgende week.
We wonen er sinds zaterdag en het bevalt heel goed.
Akoestiek is heel anders en opstelling is zeker niet optimaal, maar wel het best haalbare in deze situatie (los van een klein beetje schuiven met de luidsprekers op hun plek).
Ik voel een spaarprojectje aankomen, een van de vele op het wensenlijstje ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Idske

Ik heb een zelfde soort u ruimte als jij beneden en had de banken ook eerst zo staan (geen stoelen). Nu heb ik de tv op de plek gezet waar jij nu je bank hebt en dan in mijn geval een hoekbank langs het raam en de muur. Op die manier heb je een veel openere ruimte. Je kijkt minder naar buiten maar optisch is het enorm veel ruimer dan.
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

El Nino

Ziet er strak en smaakvol uit Beuky....! Geniet ervan ;D
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

beunky

Quote from: Idske on January 15, 2021, 19:32:23
Ik heb een zelfde soort u ruimte als jij beneden en had de banken ook eerst zo staan (geen stoelen). Nu heb ik de tv op de plek gezet waar jij nu je bank hebt en dan in mijn geval een hoekbank langs het raam en de muur. Op die manier heb je een veel openere ruimte. Je kijkt minder naar buiten maar optisch is het enorm veel ruimer dan.

Hebben we ook nog over nagedacht, kan zijn dat we dat in de toekomst nog een keer proberen. Is geen gekke gedachte!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Quote from: El Nino on January 15, 2021, 19:40:01
Ziet er strak en smaakvol uit Beuky....! Geniet ervan ;D

Thx, gaan we doen!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Valkyrie

Quote from: beunky on January 15, 2021, 19:17:42
Op de plintjes na is alles klaar. Pleintjes komen hopelijk volgende week.
We wonen er sinds zaterdag en het bevalt heel goed.
Akoestiek is heel anders en opstelling is zeker niet optimaal, maar wel het best haalbare in deze situatie (los van een klein beetje schuiven met de luidsprekers op hun plek).
Ik voel een spaarprojectje aankomen, een van de vele op het wensenlijstje ;D

Wat leuk, die stoelen hebben mijn ouders ook staan (Rolf Benz toch?). De stoelpoten lopen iets naar buiten, als kind heb ik regelmatig mijn tenen aan gestoten (AUW!!).  ;)

Overigens zitten ze heerlijk!
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

beunky

Klopt, dat zijn de stoelen uit de 322 serie. Superfijn inderdaad!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Harry HT

#111
Hoi Beunky,

Het is mooi geworden [emoji41][emoji1360]

Geniet ervan !

Edit: hebben jullie het er naar jullie zin?

Gegroet,

Harry


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

beunky

Dank je! Ja, dat doen we volop. We wonen hier echt met heel veel plezier.
De laatste dingetjes zijn ook bijna allemaal klaar, hopelijk deze week nog tijd voor een paar details en dan is het helemaal op orde voorlopig.
Dan komt alleen de nieuwe keuken nog, maar daar zijn we nog mee bezig (ligt ff stil door lockdown).
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"