hema, vvv en mediamarkt cadeaubonnen .plus Ipod

Started by mondiaal, January 14, 2020, 17:11:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mondiaal

Hema waarde p/stuk 5 euro het zijn er 2.
Onbeperkt geldig
Mediamarkt waarde 100 euro per stuk, het zijn er 2. 
5 jaar geldig
VVV 10 euro.
3 jaar geldig.

Plus de ipod die hier te koop staat, vraagprijs blijft voor alles 175 euro.


samen dus 220 euro. plus ipod

vraagprijs 175 euro.

mondiaal

Ik heb er nog een VVV bon van 10 euro bij gedaan. Nog steeds zelfde verkoopprijs.

Pjotr27

100 + 5 + 10 = toch 115 euro? Hoezo 220 euro?
Misschien heb je er een aantal?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

mondiaal

Zoals je misschien op de foto ziet liggen er 2 hema bonnen (vandaar p/stuk in de omschrijving) en 2 mediamarktbonnen (idem)

Ik wil graag een roeitrainer kopen en probeer op deze manier alvast een begin te creƫren. Momenteel niets nodig bij de mediamarkt, hema en VVV.

Alle bonnen via werk en loterijen verkregen.

Pjotr27

Ik zou de advertentie duidelijker maken. Ik ben niet zo van tellen van een foto. Wellicht kan je er ook wat meer informatie over geven. Hoe lang geldig, zijn er beperkingen of is het net als geld (soms mag je geen 2 kado bonnen tegelijk inwisselen).. Kan je ze ook gebruiken bij internet kopen gebruiken? Even iets meer aandacht..
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

mondiaal

Advertentie aangepast met extra info.Geen slecht idee omdat men soms sneller reageert dan denkt.(look before you leap) ;)

MechanicalAnimal

ik weet niet of het anno 2020 nog zo is maar verdiep je even in de VVV Giftcard wat betreft houdbaarheid van het tegoed


https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/vvv-bon-steeds-minder-waard
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

mondiaal

Quote from: MechanicalAnimal on January 16, 2020, 10:26:27
ik weet niet of het anno 2020 nog zo is maar verdiep je even in de VVV Giftcard wat betreft houdbaarheid van het tegoed


https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/vvv-bon-steeds-minder-waard


inderdaad de vvv-kaart is 3 jaar geldig .

mondiaal

Nu met de ipod erbij die ik hier ook te koop heb staan. zelfde vraagprijs ...175 euro ex verzenden.