Yippie

Author Topic: Topervaring: HDMI optische kabel 15 m Atzebe 4k@60 fps YUV4:4:4, HDR, HDCP 2.2  (Read 2038 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Menno_M

• Junior member
  • **
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 4
  • I love the HTforum
Had een probleem met een HDMI kabel van 15 meter: geen beeld op HDR modus / 4k over een lengte van 15 meter. 1080p werkte wel (kabel was wel ultra high speed gecertificeerd).

Op basis van goede tip op het forum hier van Denoontje (dank) kabel gekocht van Atzebe, wil deze onder de aandacht brengen zodat andere forummers hier hun voordeel mee kunnen doen, dus stuur me een PM, dan kan ik de link sturen.

Supertevreden, mooie slanke kabel, alles werkt perfect en zeer schappelijk geprijsd.

« Last Edit: January 14, 2020, 15:56:37 by Menno_M »

Offline darkrunner

Indd goede tip, wou eerst die van Hivilux kopen maar toen deze tegengekomen in dat topic geen geld voor die lengte.

Offline reza

• Jezus loves you!
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 506
  • First i was blind, but now i see
Ik wil geen spelbreker zijn, naar dit soort posts zijn niet toegestaan :threadclosed:
Alleen links naar sponsoren..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Offline mancaver

Ik wil geen spelbreker zijn, naar dit soort posts zijn niet toegestaan :threadclosed:

Offline reza

• Jezus loves you!
 :thumbs-up:

Het spijt me als ik een nieuweling vertel wat de regels zijn hier op het forum, het spijt me echt, dom van me..

Offline sultankat

• Administrator
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+17)
  • Total likes: 71
  • "leven en laten leven"
Maar die regels zijn er wel. Graag de verwijzing naar de niet-sponsor link verwijderen en lezers verzoeken daarvoor een pm naar je te sturen.
Gato Audio 250S versterker | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Innuos ZENmini MK3 streamer +  Innuos voeding | Sony XA50-ES cd speler | Wyred 4 Sound DAC-2 DSDse | AudioSolutions Overture 205F speakers | Kimber 12TC luidsprekerkabels en 12TC biwire bruggen | Wireworld Eclipse 7 XLR | Lat International IC-300 Signature RCA | Van den Hul Digicoupler | Mad Scientist Audio, Black Magic usb kabel | Furutech Alpha 3 en 3TS20 netkabels | Vibex powerblock

Offline darkrunner

Of je post een foto ervan.

Offline Menno_M

• Junior member
  • **
  • I love the HTforum

Excuus, link verwijderd en post aangepast!

Offline darkrunner

Je mag het merk/type wel vermelden in je openingspost evt met een foto's

Offline Menno_M

• Junior member
  • **
  • I love the HTforum
Toch een kleine nuance op de topervaring: ik heb geen beeld met mijn macbookpro (usb c dongle met HDMI connector). Normale HDMI kabel werkt wel (maar die is te kort, alleen even mee getest). Heb het idee dat omdat de kabel eenrichtingsverkeer is, er geen handshake plaatsvindt. Mijn Macbook ziet hem niet.

Iemand met zelfde ervaring?

Offline pameijer

• This title is for sale, please send me a PM!
  • HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+7)
  • Total likes: 251
Wel leuk dit topic. Volgens mij ben ik ooit begonnen om deze kabel aan te bevelen bij enkelen en dat heeft een sneeuwbaleffect gehad  :clapping:
Anthem MRX1120 / Pioneer UDP-LX500 / Technics SL2000 / Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / JVC X7900 met iVisions 250 cm scherm / AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 rears + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Offline Menno_M

• Junior member
  • **
  • I love the HTforum
Wel leuk dit topic. Volgens mij ben ik ooit begonnen om deze kabel aan te bevelen bij enkelen en dat heeft een sneeuwbaleffect gehad  :clapping:

Ah mooi! Goede tip idd. Heel blij mee. Alleen dus een probleem met mijn Macbook Pro. die gebruik ik niet vaak icm projector, maar toch wat onhandig dat het niet werkt

« Last Edit: January 22, 2020, 12:10:31 by Menno_M »

Offline denoontje

• Linnoontje Akurate katalyst Wilson Benesch Square 5 stereo power, Arcamoontje Wilson Benesch Square / Velodyne 7.2.4 dirac atmos jvc n7 4k HDR power
  • Trade Count: (+10)
  • Total likes: 370
  • denoontje + primoontje -> linnoontje + arcamoontje
Toch een kleine nuance op de topervaring: ik heb geen beeld met mijn macbookpro (usb c dongle met HDMI connector). Normale HDMI kabel werkt wel (maar die is te kort, alleen even mee getest). Heb het idee dat omdat de kabel eenrichtingsverkeer is, er geen handshake plaatsvindt. Mijn Macbook ziet hem niet.

Iemand met zelfde ervaring?
Mocht ik ff tijd vinden zal ik het eens proberen met de breakoutbox op mijn macbook pro 2010

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline pameijer

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
Voor de hele snelle beslisser: op dit moment is op amazon.de de 15 meter optische HDMI kabel er als Lightning deal voor maar €29!!!

Anthem MRX1120 / Pioneer UDP-LX500 / Technics SL2000 / Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / JVC X7900 met iVisions 250 cm scherm / AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 rears + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Offline pameijer

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
En de deal is alweer voorbij....

Maar omdat ik in een goede bui ben heb ik er eentje gekocht voor diegene hier die hem graag hebben wil. Geef maar aan!

Offline reza

• Jezus loves you!
Heb je de 15 mt gekocht?

Offline pameijer

• HT forum donateur
  • HT forum legend group

Offline reza

• Jezus loves you!
Pm gestuurd maar dit laatste bericht niet gelezen :D
Dus de vraag komt:  :D