Kia Soul EV Executiveplusline

Started by August, January 11, 2020, 16:26:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

August

Mooie volledig elektrische Kia Soul EV van eind oktober 2016, momenteel 56.000km op de teller. Meest uitgebreide uitvoering met alles erop en eraan van lederen bekleding met stoelverwarming voor en achter tot DAB+ radio. Luxe rijden en met een hoge instap en hoge zit ook erg comfortabel. De auto heeft lichte gebruikssporen rondom.

Ik ben zelf sinds deze zomer overgestapt op elektrisch rijden en dat bevalt heel goed. We hebben zelf al een Soul EV en omdat die zo goed bevalt heb ik er nog eentje ingevoerd, er zijn vast meer mensen die niet leasen en/of privé een auto kopen, maar die wel graag elektrisch willen rijden.

Inclusief onderhoudshistorie en aangemeld bij Kia Nederland voor de fabrieksgarantie t/m 26-10-2023. Laatste update van de navigatie/infotainment waardoor ook Apple Carplay en Google Auto aanwezig zijn.

Milieuvriendelijk en heerlijk stil. Volwaardige gezinsauto met vijf ruime zitplaatsen (hoofd- en beenruimte is geweldig) en prima bagageruimte. Inclusief laadkabel voor 230V stopcontact en Type 2 laadkabel voor openbare laadpalen.

30kWh accu met 27kWh netto bruikbaar. Zelfde accupakket als een Hyundai Ioniq. Range: 120-140km in de winter, 150-170km in de zomer. Genoeg voor de Randstad en de meeste plekken in Nederland. Overal laadpalen en met snelladen (Fastned e.d.) binnen een half uur weer bijgeladen dus je kunt er goed mee uit de voeten.

Meer informatie over elektrisch rijden, opladen/laadpassen of een keer komen kijken en proefrijden, laat het weten. De auto staat in Utrecht.

Forumprijs €17500 (vergelijk gerust met koerslijst, dealerprijzen)















Eerdere foto's met nog het Franse kenteken van twee weken geleden:






























efsix

Leuke en sportief gelijnde auto  :clapping:
Lijkt wel wat weg te hebben van een Mini.
Zit nog flink wat garantie op en daardoor interessant voor de particulier.

twani

Quote from: efsix on January 12, 2020, 09:28:49
Leuke en sportief gelijnde auto  :clapping:
Lijkt wel wat weg te hebben van een Mini.
Zit nog flink wat garantie op en daardoor interessant voor de particulier.

Is import dus nul garantie....

audiolover

Quote from: twani on January 13, 2020, 09:59:07
Is import dus nul garantie....

quote: aangemeld bij Kia Nederland voor de fabrieksgarantie t/m 26-10-2023
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

August

Klopt, ik heb afgelopen week kopieën van de bonnen van de beurten en het boekje bij Kia Kooijman in Utrecht ingeleverd zodat de fabrieksgarantie hier wordt overgenomen. Voorwaarde hiervoor is op tijd het onderhoud blijven doen bij Kia (15.000km of 1x jaarlijks). Een "grote" beurt is uit mijn hoofd rond de 160 euro en een kleine beurt rond de 60. Voor dat geld heb je de doorlopende garantie t/m 26-10-2013, pechhulp en kaartupdates.
Verder slijt er weinig, je remt grotendeels op de motor (regeneratie) dus remschijven gaan eindeloos mee. Geen olie, filter, riemen, etc.

twani

Quote from: audiolover on January 13, 2020, 10:19:07
quote: aangemeld bij Kia Nederland voor de fabrieksgarantie t/m 26-10-2023

Bij import nog nooit van gehoord dat dat kan maar uiteraard geloof ik je :)

August

Denk zelfs dat dit tegenwoordig Europees verplicht is om garantie te geven ook in andere landen van de EU. Mits uiteraard aan de voorwaarden wordt voldaan.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

August

#8
Voor de snelle beslisser doe ik er een grote beurt bij Kia bij. Ik ben nu met de auto in Duitsland, maar kan wel reageren op berichten :)

August

Verkocht aan een Kia dealer die precies deze kleur zocht voor een klant.