Ervaringen gezocht met Puritan spannings filters

Started by Vhond, October 23, 2023, 09:47:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vhond

Heeft er iemand wel eens een Puritan spanningsfilter (vooral de PSM156) vergeleken met bv. een Audioquest (1200) of een Isotek Aquarius V3 of 5 of eventueel ander filter tot 2500 euro?


Kan wel de reviews van 6Moons en Huff vinden maar ben benieuwd naar ervaringen van mede-forumleden.

MichielB

Je moet ook eens naar de LAB12 Gordian kijken, een erg goed apparaat.
YN-Audio Music at its Best - bijzondere boetiek stijl merken Alare Labs, Albedo Silver, Audia Flight, Cen.grand, Coda Technologies, Ediscreation, LAB12, Signal Projects en x-odos.

Vhond

Heb 'm ooit voorbij zien komen. Bedankt voor de 'reminder'. Heb jezelf ooit Puritan overwogen, waarom deze Gordian?

5-alive

#3
Als je even google gebruikt kan je vinden dat je gratis een huis demo kan aanvragen voor de Puritan

MichielB

Puritan ken ik eerlijk gezegd niet maar veel geprobeerd van Isotek tot Accuphase en de LAB12 was de enige nog betaalbare conditioner die geen impact had op de dynamiek. Ik was zo enthousiast dat ik de distributie heb opgepakt :)
YN-Audio Music at its Best - bijzondere boetiek stijl merken Alare Labs, Albedo Silver, Audia Flight, Cen.grand, Coda Technologies, Ediscreation, LAB12, Signal Projects en x-odos.