Harmony remote met hub werkt niet meer

Started by west-13, January 10, 2020, 11:40:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

west-13

Goedendag ,
ik heb Onlangs harmony remote met hub opnieuw aangesloten .
helaas doet die hem nu niet meer connecten met wifi / telefoon . iemand suggesties . heb hem al gereset / opnieuw geprobeerd te koppelen .
70 inch samsung / jamo studio 8 / dolby atmos
my topic
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=173916.0

MaxxMark

Bel met de Logitech support afdeling. Is gewoon in het nederlands en ze zijn vrij goed! Hebben kennis van zaken en je komt uiteindelijk tot een oplossing.

Ik had laatst bij mijn ouders een probleem toen ik probeerde een nieuwe activity toe te voegen op het moment dat de internetverbinding er uit aan het klappen was. Een rare situatie met als gevolg dat de hub besloot om een lege configuratie in te laden en de AB's leeg te gooien. Ook ik had toen eea geprobeerd, en kwam er daarna achter dat de hub in "remote set up mode" was gekomen. Omdat ik niet wilde dat ik mijn profielen kwijt zou raken gebeld met Logitech. Ze gaven aan dat het goed was om even te bellen. En ze zagen dat het profiel nog netjes gekoppeld was aan het account, maar er inderdaad iets niet lekker was gegaan met de hub.

Het advies was om de hub aan te melden op het netwerk en de set-up af te ronden. Vervolgens kon ik (nadat ik koos voor een 'nieuwe' installatie, dat deel was tegenintuïtief omdat ik eigenlijk de configuratie wilde kopiëren, maar in dat menu ging het om kopieren vanaf een ander device, niet hetzelfde account) het bestaande profiel weer kiezen.

Kortom, was goed geholpen en heb uiteindelijk met minimale verliezen (alleen het volume werkte na afloop niet meer via de versterker ;)) alles terug gekregen.

Enige waar je rekening mee moet houden is dat ze denk ik een script afwerken. Dus de kans dat je langs heel basale vragen komt is zeer aanwezig.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

west-13

geen probleem , top dankjwel voor je duidelijke antwoord , gaan vanavond eens even bellen met ze . en anders volgende week overdag . ivm werk :)
70 inch samsung / jamo studio 8 / dolby atmos
my topic
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=173916.0

StefaanD

#3
Is het dan uiteindelijk in orde gekomen met Logitech telefonische support, of heb je het zelf kunnen oplossen? Heb denk ik een gelijkaardig probleem.

stevefilmfreak54

Quote from: StefaanD on February 20, 2020, 14:37:44
Is het dan uiteindelijk in orde gekomen met Logitech telefonische support, of heb je het zelf kunnen oplossen? Heb denk ik een gelijkaardig probleem.

Had ik ook van de week, geloof dat er een software update die vast heeft gelopen, HUB aangesloten op de PC, harmony vraagt of je hem wil resetten / opstarten, klik Ja, update wordt uitgevoerd en daarna zoekt hij contact met je A/B en alles synchroniseren, heel belangrijk, daarna was alles goed A/B en Hub werken perfect weer.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

StefaanD

Is me uiteindelijk ook gelukt. Was bezig met alles in een apart IoT VLAN te stoppen hier en te scheiden van de rest van mijn netwerk.

Nu was jaren geleden dat ik nog met Harmony soft aan de slag ben geweest. Logitech maakt hardware die best wel OK is, maar hun software blijft gewoon bagger. Jammer dat andere universele AB's niet doorbraken of niet meer bestaan, Philips Pronto was een schitterend systeem, maar helaas ter ziele gegaan, en die NEEO tja, dat is het ook niet geworden en zal wellicht geen lang leven meer beschoren zijn na de overname door Control4.