Optisch HDMI of HDMI versterker? 15 meter 4k HDMI lukt niet

Started by Menno_M, January 9, 2020, 23:01:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Menno_M

Quote from: Teejoo on January 17, 2020, 09:39:08
Dat is idd het probleem bij optische kabels, de verbinding valt weg als aan 1 vd zijden de usb voeding wegvalt. Ik heb dat bij mijn JVC N7. Daarom een HD fury ertussen gezet zodat de receiver etc denkt dat er altijd een display aan zit. Op zich is het wegvallen van het signaal niet zo'n probleem behalve dat de verbinding weer even moet worden opgebouwd. (Dus even zwart)

Maar wel dat een Apple TV van de wap raakt qua resolutie etc.


Ben benieuwd, krijg volgende week mijn receiver binnen, zit nu nog handmatig te pielen met kabels wisselen...

denoontje

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 17, 2020, 07:16:46
Voor 4k horen we erg vaak problemen boven de 10mtr
Er zijn wel goedkope oplossingen die even werken maar meestal is het na een paar maanden afgelopen.

Ik zou bij 15 mtr gewoon een goede kabel aanschaffen en niet iets van 30-50 euro persoonlijk.

Uitsturen van 4:4:4 wat sommige doen heeft geen zin maar ik zou hdr absoluut niet op 8bits uitsturen.

Je mag ons altijd mailen op verkoop@hometheater.nl voor wat opties. Je kan bv ook voor cat kabels kiezen
Hoi frank hoezo zou de optische hdmi kabel die hier  wordt aangehaald stoppen met werken..gaat hier toch al 'aantal' maanden mee[emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk