Goed nieuws voor Cambridge CXN gebruikers / Stream Magic APP

Started by audiotechneut, January 9, 2020, 17:21:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audiotechneut

Hallo, hier een tip voor Cambridge CXN streamer gebruikers. De CA Connect app voor bediening van een CXN was niet echt prettig en verliest steeds de verbinding met de muziek bibliotheek als je op je smartphone even naar een andere app schakelt. Cambridge heeft nu een nieuwe app in de app store gezet die Stream Magic heet. Die heeft het probleem niet meer en het ziet er allemaal prachtig uit. Een aanrader!
Totem Model 1, Proac Response ER one actieve sub,
Myryad MP100 voor, MA240 eind, MCD200 cd, Creek Evolution Tuner, Cambridge 851n streamer, Sony MDS-JB930 Minidisc. Bekabeling Nordost Red Dawn LS kabels en v.d.Hul interlinks

Matthijs1973

net even getest, ziet er stukken beter uit! Ik gebruik Android, jammer dat de app nu niet actief boven in beeld komt, als je wat anders op je telefoon doet moet je de app weer opnieuw opstarten. Nou ja, zal allemaal wel verbeteren, eerste aanzet is prima zo.
NAD M33 // NAD C588 // NAD C568 // Harbeth SHL5plus xd // AudioQuest Niagara 1200

audiotechneut

Quote from: Matthijs1973 on January  9, 2020, 18:34:31
net even getest, ziet er stukken beter uit! Ik gebruik Android, jammer dat de app nu niet actief boven in beeld komt, als je wat anders op je telefoon doet moet je de app weer opnieuw opstarten. Nou ja, zal allemaal wel verbeteren, eerste aanzet is prima zo.
Oh, dat is vreemd. Dat was nu juist het probleem van de oude CA Connect app. Op een iPhone draait de app gewoon door als je van applicatie wisselt.
Totem Model 1, Proac Response ER one actieve sub,
Myryad MP100 voor, MA240 eind, MCD200 cd, Creek Evolution Tuner, Cambridge 851n streamer, Sony MDS-JB930 Minidisc. Bekabeling Nordost Red Dawn LS kabels en v.d.Hul interlinks

Matthijs1973

Quote from: audiotechneut on January 10, 2020, 07:34:01
Oh, dat is vreemd. Dat was nu juist het probleem van de oude CA Connect app. Op een iPhone draait de app gewoon door als je van applicatie wisselt.
tja, de oude app blijft keurig zichtbaar bovenin en actief bij Android, blijft blijkbaar lastig om in 1x een goede app te ontwikkelen  :(
NAD M33 // NAD C588 // NAD C568 // Harbeth SHL5plus xd // AudioQuest Niagara 1200

audiotechneut

Quote from: Matthijs1973 on January 10, 2020, 09:26:38
tja, de oude app blijft keurig zichtbaar bovenin en actief bij Android, blijft blijkbaar lastig om in 1x een goede app te ontwikkelen  :(
Ik zou het even melden bij Cambridge. Ik had daar het slecht functioneren van de oude app gemeld. Ze reageren prima en zijn vast geïnteresseerd in gebruikerservaringen van de nieuwe Stream Magic app op Android. Onderaan hun website vind je een support keuze met daarop een link naar supmitting a request.
Totem Model 1, Proac Response ER one actieve sub,
Myryad MP100 voor, MA240 eind, MCD200 cd, Creek Evolution Tuner, Cambridge 851n streamer, Sony MDS-JB930 Minidisc. Bekabeling Nordost Red Dawn LS kabels en v.d.Hul interlinks