Author Topic: Nieuwe telefoon niet zichtbaar in ING app  (Read 6291 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Oud lid

Nieuwe telefoon niet zichtbaar in ING app
« on: January 3, 2020, 20:26:13 »
Hallo mensen,

Ik loop tegen een probleem aan op mijn nieuwe mobiele telefoon. Een Huawei P20 Pro. Op mijn oude telefoon maakte ik gebruik van de ING app. Ik wil die ook gebruiken op mijn nieuwe telefoon. Ik krijg de app echter niet ge´nstalleerd. Op een bepaald moment tijdens de installatieprocedure moet de telefoon zichtbaar zijn en moet je deze activeren zodat er een sms gestuurd wordt voor de verdere installatie. Ik krijg de telefoon niet te zien in de app, dus ik kan die niet activeren. Wie weet de oplossing zodat de telefoon in de app verschijnt

Erwin B

Offline Oud lid

Re: Nieuwe telefoon niet zichtbaar in ING app
« Reply #1 on: January 4, 2020, 10:28:08 »
Net bij de ING geweest. De app werkt nu.

Online BJF

  • HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • *******
  • Trade Count: (+18)
  • Posts: 2523
  • Total likes: 174
  • Gender: Male
  • Stadjer
Re: Nieuwe telefoon niet zichtbaar in ING app
« Reply #2 on: January 4, 2020, 15:27:34 »
Misschien handig even te laten weten hoe het is opgelost?
Er gaat niets boven Groninger koek

| Bluesound Node 2i | Dynaudio Focus 200XD | REL T5i |

Offline Oud lid

Re: Nieuwe telefoon niet zichtbaar in ING app
« Reply #3 on: January 4, 2020, 15:40:16 »
Het was iets achter de schermen. Ik kon het dus niet zelf aanpassen. De ING medewerker heeft dit voor me aangepast en toen kon ik de app ter plaatse installeren.

Erwin B

Offline efsix

Re: Nieuwe telefoon niet zichtbaar in ING app
« Reply #4 on: January 4, 2020, 16:55:11 »
Spyware verwijderen van Huawei ::)