CheapCharts (iTunes)

Started by papaleo, January 3, 2020, 19:36:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

Ik zag deze hier nog niet voorbijkomen...

Ik maak al geruime tijd gebruik van de CheapCharts (iTunes) app,deze app vind voor jouw 'the best deals up to 80% off on iTunes and Vudu' en ook nog nog eens geheel automatisch....
Voor mij zijn met name de 4k/hdr DolbyAtmos films interessant deze komen dan ook regelmatig in de aanbieding en vaak ook nog eens voor maar €3,99p/film.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Dat klinkt goed Leo!
Hoe kom je daar voor in aanmerking?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

#2
'Gewoon'...ff uit de App store downloaden  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

dreirie

Gebruik deze app al lange tijd, echt handing.
Je kan ook prijshistoriek zien en zelfs meerdere stores van andere landen via preferences instellen.
Als je er niet mee inzit om op de apple tv van profiel te wisselen (buitenlandse account aanmaken) en itunes tegoed via omwegje in buitenland te kopen, kan je soms nog scherper gaan.  ;)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Jammer dat ze er geen voor fysieke discs hebben. Vroeger had je daar een erg goede site voor.

Dirk

Quote from: Teejoo on January  4, 2020, 10:27:45
Jammer dat ze er geen voor fysieke discs hebben. Vroeger had je daar een erg goede site voor.
^^

ik ben me de laatste tijd wat gaan verdiepen in aankopen (niet huren) op iTunes, vooral na het statement van reza die stelde dat hij daar z'n "online" collectie aardig aan het uitbouwen was.

maar als ik lees wat voor (gebrek aan) garantie je hebt mbt die gekochte content en z'n (on)beschikbaarheid, dan twijfel ik toch heel hard om daar serieus in te willen investeren...hoezeer ik het ook zou verkiezen boven een spreekwoordelijke berg schijfjes, al was het enkel maar wegens de noodzaak om eea netjes te organiseren/stockeren en het gemak wat daar imo tegenover staat bij een streaming oplossing zoals (bvb) iTunes die nu aanbiedt.

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Teejoo

Nou lijkt me bij iTunes dat risico nog het kleinst. Maar je weet het nooit.

reza

Quote from: Dynky on January  4, 2020, 11:20:50
^^

ik ben me de laatste tijd wat gaan verdiepen in aankopen (niet huren) op iTunes, vooral na het statement van reza die stelde dat hij daar z'n "online" collectie aardig aan het uitbouwen was.

maar als ik lees wat voor (gebrek aan) garantie je hebt mbt die gekochte content en z'n (on)beschikbaarheid, dan twijfel ik toch heel hard om daar serieus in te willen investeren...hoezeer ik het ook zou verkiezen boven een spreekwoordelijke berg schijfjes, al was het enkel maar wegens de noodzaak om eea netjes te organiseren/stockeren en het gemak wat daar imo tegenover staat bij een streaming oplossing zoals (bvb) iTunes die nu aanbiedt.



Hoi,

Ik begrijp je punt. Ik heb het ook wel een beetje, maar zoals Teejoo dat ook denkt, zal het met iTunes wel meevallen. Maar garanties heb je nooit indd.
Ik heb er nu voor 150 euro aan films staan en was wel van plan om nog meer te gaan kopen. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed blijft gaan.
Van de week had ik wel de gedachten dat ik nu voor "altijd" bij Apple moet blijven, omdat daar alles gekocht is natuurlijk. Ik heb echt helemaal niks met Apple en heb me nu een soort van "slaaf" gemaakt.
Dat voelt niet echt helemaal lekker..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Quote from: Dynky on January  4, 2020, 11:20:50
^^

ik ben me de laatste tijd wat gaan verdiepen in aankopen (niet huren) op iTunes, vooral na het statement van reza die stelde dat hij daar z'n "online" collectie aardig aan het uitbouwen was.

maar als ik lees wat voor (gebrek aan) garantie je hebt mbt die gekochte content en z'n (on)beschikbaarheid, dan twijfel ik toch heel hard om daar serieus in te willen investeren...hoezeer ik het ook zou verkiezen boven een spreekwoordelijke berg schijfjes, al was het enkel maar wegens de noodzaak om eea netjes te organiseren/stockeren en het gemak wat daar imo tegenover staat bij een streaming oplossing zoals (bvb) iTunes die nu aanbiedt.

Tja...,alles is mogelijk natuurlijk....
Er zijn zat doemscenario's te bedenken waarom er iets fout kan gaan.
Om er maar eens eentje te noemen,bestaat er ook een kans dat je huis affikt met daar in al je fysieke schijfjes  ::)
In hoeverre de verzekering dit dekt weet ik niet maar daar zal beslist ook de nodige afschrijving op zitten,denk ik zomaar.

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Dirk

Ik denk dat jullie refereren aan het feit dat Apple compleet stopt met die service oid, maar ik doel op de berichten (en daar zijn er veel van te vinden) waarbij eigenaars die wat hadden gekocht in de store en dus "eigenaar" waren van een berg online films, van het ene op het andere moment merken dat ze een deel vd collectie niet meer in hun virtuele rek hebben staan, omdat er achter de schermen van de ene dag op de andere wat is gewijzigd mbt auteursrechten etc, wat maakt dat Apple ze (vaak voor één bepaald geografisch gebied) zonder voorafgaande verwittiging uit je library haalt.

Daar sta je dan mooi, netjes betaald voor een film waar je nu vervolgens hemel en aarde mag voor gaan verzetten om hem weer "in je bezit" te krijgen om er gewoon terug naar te kunnen kijken, dàt vind ik een te onvoorspelbare factor.

De dag dat ik 5, 10, 15 of desnoods 20€ uitgeeft aan een film, wil ik niet verrast worden door dit soort fratsen, maar er eender wanneer ik dat wil meteen naar kunnen kijken, zonder verdere poespas.

Ik heb het dus niet over de gevolgen van een bedrijf wat overkop gaat, da's een heel andere kwestie en imo een zeer duidelijk en 100% af te wegen risico wat je zelf beslist te willen nemen of niet.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

arjan1978

Dat is idd een hele fijne app
Gebruik hem ook al een hele poos,
Mijn collectie bestaat inmiddels al uit 262 films

Opzicht ben Ik er niet zo bang voor dat de online collectie wordt opgeheven. Lijkt me dat ze daar dan wel een oplossing voor zoeken.
Flixster is toch ook overgegaan naar Google Play
LG OLED77CX6LA LG OLED65b6v - tw9200 - x7200wa - 7.2.4 atmos -  B&W CM9/CMC2/CM8 S2 - Dual PB13-Ultra - Oppo 203 - Ps4 - Nvidia Shield - Zappiti 4K HDR - Sonos - Hue

Harry HT

Vanaf maandag weer 15% bonus tegoed op de iTunes kaarten bij trekpleister en Kruidvat.

Zo kun je nog voordeliger je collectie films uitbreiden [emoji41]

Gegroet,

Harry






Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

TopGun2010

Staat ook in de Google Play Store
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Harry HT

Goedemorgen,

Vanaf Maandag 15% extra tegoed bij Kruidvat op appstore & iTunes cadeaukaarten.

Alleen op de €25, €50 en €100 kaarten.

Geldt alleen in de winkel.

Een mooi Moederdag cadeau [emoji6][emoji3]

Gegroet,

Harry


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

arjan1978

#16
Quote from: Harry HT on May  2, 2020, 08:57:34
Goedemorgen,

Vanaf Maandag 15% extra tegoed bij Kruidvat op appstore & iTunes cadeaukaarten.

Alleen op de €25, €50 en €100 kaarten.

Geldt alleen in de winkel.

Een mooi Moederdag cadeau [emoji6][emoji3]


Gegroet,

Harry


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

bedankt voor de tip   ;D
Vandaag meteen gebruik van gemaakt
LG OLED77CX6LA LG OLED65b6v - tw9200 - x7200wa - 7.2.4 atmos -  B&W CM9/CMC2/CM8 S2 - Dual PB13-Ultra - Oppo 203 - Ps4 - Nvidia Shield - Zappiti 4K HDR - Sonos - Hue

Harry HT

#17
De Harry Potter 4k collectie is er weer goedkoper, €29,99  O0


Veel kijkplezier in de kerstvakantie  ;D

Gegroet,

Harry

Edit: is nog steeds goedkoper  ;)
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Teejoo

Quote from: Harry HT on December  8, 2020, 14:51:44
De Harry Potter 4k collectie is er weer goedkoper, €29,99  O0


Veel kijkplezier in de kerstvakantie  ;D

Gegroet,

Harry

Edit: is nog steeds goedkoper  ;)
Dat vind ik dus echt een must om op disc te hebben vanwege de lossless audio track!

arjan1978

Er zijn weer een aantal leuke itunes aanbiedingen voor 2,99 per film
LG OLED77CX6LA LG OLED65b6v - tw9200 - x7200wa - 7.2.4 atmos -  B&W CM9/CMC2/CM8 S2 - Dual PB13-Ultra - Oppo 203 - Ps4 - Nvidia Shield - Zappiti 4K HDR - Sonos - Hue