Subwoofer T+A passief

Started by thepioneer, January 3, 2020, 10:50:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thepioneer

Hallo,

Ik heb een T+A TCD610W subwoofer staan. De versterker daarvan is defect geraakt en ik zit te denken om een andere subwoofer te gaan kopen zodat ik in de toekomst ook voor dual subs kan gaan.

Hebben jullie enig idee wat de subwoofer waard is?  Hij kan namelijk nog perfect als een passieve subwoofer gebruikt worden. De afwerking is echt super en de sound is geweldig.

Uiteraard inclusief grill en originele verpakking.

Ik hoor het graag.
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

Sjaak_Banaan

Is de versterker niet meer te fixen? De naam Jossie komt in mij op....
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

holco

Die moet je echt laten maken!!

Zo zal alleen een hobbyist hem willen kopen wat zich flink zal reflecteren in de (veel te lage) prijs.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

HJ

Deze maken en er later nog één bij kopen!

thepioneer

2 van deze in de woonkamer is best veel hoor. En vind maar eens een tweede.
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

mijkie

Jossie een PM sturen, hou je je mooie sub of hij is gelijk klaar voor een evt. nieuwe eigenaar
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

HJ

Quote from: thepioneer on January  3, 2020, 11:21:09
2 van deze in de woonkamer is best veel hoor. En vind maar eens een tweede.
Jij wil een duo sub ;-)
Mooie sub, lekker laten fixen indien mogelijk.

thepioneer

Niemand een idee van de waarde van de sub?
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

jeroen_v


Kijk eens op Hifishark. Vergeet ook niet het "Sold/Expired" gedeelte te bekijken. Misschien heb je er wat aan.

thepioneer

Hier mag een slotje op. Hij is op Marktplaats gegaan.
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

mijkie

mmmmm, jammer gemist ......
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

thepioneer

Gezien de regels op het forum dat je niet om een bod mag vragen heb ik hem op Marktplaats aangeboden en niet op het forum.
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

mijkie

Ach, volgende keer heb ik misschien meer mazzel
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

volgende keer komt niet, ik heb deze keer al mazzel  :pompom: :pompom:
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Peerless Monster

Quote from: mijkie on January 16, 2020, 19:50:08
volgende keer komt niet, ik heb deze keer al mazzel  :pompom: :pompom:

Dan heb je zeker mazzel!
Mooie sub hoor!
Ik had hem eigenlijk ook niet weg moeten doen.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

mijkie

heb hem afgelopen zaterdag "even" opgehaald, wat een ding tov mijn zelfbouw-sub maar, versterker echt stuk

die is onderweg naar Jossie en nu vingers crossed ......

Bedankt voor de gastvrijheid Ronald !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6


mijkie

Quote from: morca on January 28, 2020, 17:09:56
Top voor je Mijkie,mooie sub man.
Jossie zal hem vast kunnen maken voor je  :thumbs-up:

Laten we t hopen, ik kan er zelf niets mee, ik ben weer handig met planken  ;D

Hij is echt smetteloos, originele AB/verpakking en meet-microfoon erbij  :pompom: :pompom:
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

morca

#18
Komt ie in plaats van je JL sub?
Ja jij bent zeker handig met planken en kistjes of speakers bouwen  :thumbs-up:

mijkie

Quote from: morca on January 28, 2020, 17:39:00
Komt ie in plaats van je JL sub?
Ja jij bent zeker handig met planken en kistjes of speakers bouwen  :thumbs-up:

Eerst repareren en dan test ik beide en welke t beste bevalt, blijft en ik denk niet alle 2 maar, bij mij weet je het nooit  ;D

Het wordt ook wel eens tijd dat ik weer eens wat MDF ga versnipperen, zit te denken aan een setje actieve fronts maar, heb nog geen inspiratie, behalve dat er sowieso een ribbon in komt .....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

thepioneer

Uiteraard smetteloos. Ik hoop dat hij weer muziek gaat maken want dat kan hij heel erg goed.

Ga het even volgen uiteraard  ;D
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

mijkie

versterker is definitief stuk, Jossie kon er niks meer van maken helaas maar, deze week eens kijken of T+A losse modules verkoopt en of dat een beetje betaalbaar is anders ......

Moet ik wat anders erin maken maar, hou hem graag origineel, incl. de ingebouwde DSP etc

Maar, mooi ding is het wel en even aangesloten op een gewone versterker, heeft hij serieus praatjes  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Peerless Monster

Quote from: mijkie on February  2, 2020, 16:06:56
versterker is definitief stuk, Jossie kon er niks meer van maken helaas maar, deze week eens kijken of T+A losse modules verkoopt en of dat een beetje betaalbaar is anders ......

Moet ik wat anders erin maken maar, hou hem graag origineel, incl. de ingebouwde DSP etc

Maar, mooi ding is het wel en even aangesloten op een gewone versterker, heeft hij serieus praatjes  ;D

Niemand wilde me geloven dat deze de dd15 het nakijken gaf, zeker qua muzikaliteit die je uit je complete set haalt.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

mijkie

Ik hoorde goede berichten uit Delft, hij kan gerepareerd worden [emoji1303][emoji1303]

Komt een originele module in, toppie is hij weer heel en origineel !!

Vast bedankt Jossie !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

morca

Quote from: mijkie on February 12, 2020, 11:08:24
Ik hoorde goede berichten uit Delft, hij kan gerepareerd worden [emoji1303][emoji1303]

Komt een originele module in, toppie is hij weer heel en origineel !!

Vast bedankt Jossie !!
Dat is goed te horen Mijkie  ;D