LG presenteert oled-tv die van boven naar beneden uitrolt

Started by papaleo, January 2, 2020, 18:55:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

"LG presenteert (volgende week) een oled-tv die van boven naar beneden uitrolt"  8)

https://tweakers.net/nieuws/161700/lg-presenteert-volgende-week-oled-tv-die-van-boven-naar-beneden-uitrolt.html?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=twk_nieuwsbrief

Mooie ontwikkeling...,voorlopig gaat het om een ('kleine') 65" variant. ::)

Mochten ze in de nabije toekomst een (betaalbare) 100" uitbrengen dan zou deze mooi op de plaats van mijn (multimasking) projectiescherm, welke in mijn plafond is ingebouwd kunnen komen...  :wub: maw dan ga ik projecteren aan de wilgen hangen 


Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Tabcam

Eerst maar afwachten wat de levensduur en de kwaliteit worden. De vouwbare telefoons werden niet direct een groot succes. Ik zie de voordelen wel hoor! Dat reflectievlak kan je dan voor stereoluisteren weghalen :pompom:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i