Star Wars Rise of Skywalker

Started by HarrieA, January 2, 2020, 17:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Quote from: Jack_D on January 11, 2020, 12:44:58
Qua geluid ben ik het met je eens maar zo'n mega groot bioscoopscherm vind ik toch ook wel een extra impact hebben en dat is thuis(in mij eengezinswoning dan toch) niet te realiseren. Een beamer met een groot scherm is leuk, maar kan voor mij niet op tegen een groot bioscoop scherm. Size does matter.... :D

Vandaar dat ik toch nog wel vaak een bioscoopje pak... leuk voor het beeld, maar het geluid is bij mij thuis veel beter (in vergelijking met de Bios hier in Vlissingen) en dan heb ik nog niet eens Atmos.
Kwa geluid ben ik het dan niet met jullie eens [emoji4]
Ik ben net in een bios geweest,  daar was echt gigantische LFE druk. Ik heb best een paar leuke subs gehad, als je het daarmee zou redden dan is het niveau dusdanig dat de buren 2 huizen verder komen kijken. Maw in een normale rijtjes woning is dat niet echt te doen naar mijn idee.
Kwa processing en geluids sturing kan het thuis dan zeker wel beter.

Jack_D


Je hebt vast helemaal gelijk, maar niet als je in Zeeland woont. De paar bioscopen die hier in de buurt zijn hebben allemaal flut tot middelmatig geluid. :lookaround:

Quote from: hans. on January 11, 2020, 12:59:38
Kwa geluid ben ik het dan niet met jullie eens
Ik ben net in een bios geweest,  daar was echt gigantische LFE druk. Ik heb best een paar leuke subs gehad, als je het daarmee zou redden dan is het niveau dusdanig dat de buren 2 huizen verder komen kijken. Maw in een normale rijtjes woning is dat niet echt te doen naar mijn idee.
Kwa processing en geluids sturing kan het thuis dan zeker wel beter.