Monitor Audio Silver RX6 RX1 RXC Walnut

Started by relis, January 2, 2020, 13:41:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

relis

Wegens verandering in mijn set verkoop ik mijn 5.0 Monitor Audio Silver RX set. In mijn huidige woning kan ik de rears niet echt lekker kwijt en dus besloten om terug naar stereo te gaan en meteen een flinke upgrade te doen. De set bestaat uit:
2x RX6 Fronts : €500
2x RX1 Rears : €250 --> verkocht
1x RX-C Center : €250 --> gereserveerd

Dit alles in de kleur Walnut. De set is in zeer goede staat. Altijd binnen gestaan ( ;)) en er is binnen niet gerookt. Compleet inclusief spikes, rubber doppen, baspoort pluggen en dozen.
Aangekocht bij Remkes Audio in Eindhoven op 17-6-2011.

De RX1 stonden bij mij op de Norstone Stylum 3 stands. Deze kunnen mee overgenomen worden voor 50,-.

Ik versterkte de set met een Marantz SR5005 en speelde met Logitech Squeezebox Touch via een Schiit Bifrost Uber. Deze zijn ook te koop, maar heb ik nog niet gepost. (Dat komt binnenkort nog)




paulkokkie

NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

relis

Nog steeds te koop!

Niemand interesse in deze mooie speakers?

relis



relis

Prijsverlaging en los te koop! Deze mooie speakers staan te verstoffen (in de dozen :tounge:)
RX6 : €500
RXC : €250
RX1 : €250

Niet eens met de prijs? Doe een voorstel!



Timnijst


relis

Sorry voor de vertraging. Ik had even gemist dat er een reactie was...
De speakers staan in Eindhoven, maar bewonderen is momenteel met Corona even een dingetje.

Overigens zijn de RX1's inmiddels verkocht en de center gereserveerd tot 26 maart. De RX6 zijn nog te koop.  :colgate:

relis