Welke HDMI kabel voor nieuwe set up

Started by RandyAdam, January 28, 2020, 22:32:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

r_flagg

Die ervaring deel ik gelukkig niet
Alles keurig op tijd geleverd en toen na ruim een half jaar bleek dat er alsnog een storing in de ( 10m lange) HDMI-kabel zat per direct, en kosteloos een nieuwe opgestuurd gekregen.
Dus voor mij zeker weer RU
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

Mario D

#26
Quote from: RandyAdam on February  2, 2020, 15:40:46
Ik heb de Ru V2 besteld en wat een drama. Ten eerste niet de volgende dag geleverd zoals beloofd. En mijn 2 meter kabel werkt niet. Had alles weggewerkt en kan nu alles weer overnieuw doen. Voor mij nooit meer Ruconnect. Ik zal wel gewoon pech hebben maar heb ze vervloekt.

Op een dag latere levering kan je iemand niet afrekenen toch.?

Ik kan me voorstellen dat ze met kabels die low budget zijn (voor de consument) ze deze niet kunnen testen voor verkoop.
Een DOA af en toe kan altijd gebeuren dan lijkt me.

Hoe heeft onze forumsponser RU connected dit euvel dan opgelost als ik vragen mag. ?

Hier ook goede ervaringen met RU.


RandyAdam

Quote from: Mario D on February  3, 2020, 15:52:07
Op een dag latere levering kan je iemand niet afrekenen toch.?

Ik kan me voorstellen dat ze met kabels die low budget zijn (voor de consument) ze deze niet kunnen testen voor verkoop.
Een DOA af en toe kan altijd gebeuren dan lijkt me.

Hoe heeft onze forumsponser RU connected dit euvel dan opgelost als ik vragen mag. ?

Er wordt stellig op de site vermeld dat de kabels de volgende dag worden geleverd. Ik heb ze het eind van de ochtend besteld en werden geleverd door een fietskoerier. Als ze gewoon met post.nl verzonden zouden worden dan heb je dit probleem niet.

Maargoed ik zal wel net pech hebben en ik zal er geen kabels meer kopen. En diegene die goede ervaringen hebben doen dat wel, that's it.

quattronl

Da's nogal pech hebben ja.
Ik neem aan dat ze je een nieuwe hebben opgestuurd? En neem aan dat die het wel doet? (of heb je 'm nog niet binnen?)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

RandyAdam

Quote from: quattronl on February  3, 2020, 16:46:56
Da's nogal pech hebben ja.
Ik neem aan dat ze je een nieuwe hebben opgestuurd? En neem aan dat die het wel doet? (of heb je 'm nog niet binnen?)

Ik ben naar Correct in Rotterdam gereden en heb daar een 4K hdmi kabel gekocht... 2 meter 17,95 en deze werkt goed. Aankoopbedrag van de kabel is door Ruconnect gestorneerd.

mijkie

t werkt alsnog !

Je bent denk ik 1 van de weinige die problemen heeft met Ruconnected !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6