Nieuwe Epson beamers op komt in 2020?

Started by FireStarter, December 30, 2019, 22:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FireStarter

Of het is een foutje, of wellicht een voorbode op nieuwe modellen.
De TW9400 is nu op internet te vinden voor 2000-2100 euro.

Zijn er events begin van het jaar?

angelo41

ook gezien. en net in de running voor een 9400.[emoji23]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


darkrunner

Epson lost in ieder geval niks over een evt opvolger van de 9400

FireStarter

Dan is de vraag, of het is een super deal. Of je kan beter wachten. Wellicht een echte 4K projector ala Epson?

10 jaar geleden een soortgelijke situatie meegemaakt. De TW3500 gekocht en niet veel later kwam de TW3200 op de markt ongeveer 800 euro goedkoper. Technisch hetzelfde.


Nico111

Het zou mooi zijn als Epson ook de 4K markt instapt(geen DLP), deze een laser mee geeft en deze nog eens scherp prijst ook.
Dit zodat er mooie concurrentie ontstaat voor Sony en JVC en de prijzen worden gedrukt.
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

Mkloppie

Quote from: FireStarter on December 30, 2019, 22:39:21
Of het is een foutje, of wellicht een voorbode op nieuwe modellen.
De TW9400 is nu op internet te vinden voor 2000-2100 euro.

Zijn er events begin van het jaar?
Waar heb jij een TW9400 gezien voor onder de 2500 euro?

RonG

Quote from: Mkloppie on December 31, 2019, 02:14:52
Waar heb jij een TW9400 gezien voor onder de 2500 euro?

Zie hem bij centralpoint voor 2.031,59 incl. btw staan, dat is echt goedkoop :blink:

Check tweakers price watch indien bekend. Er is nog een shop met deze prijs.

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

timster


RonG


J.A.F._Doorhof

Je kan ons even mailen inderdaad ;)
We zijn vaak erg scherp
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RonG


timster

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 31, 2019, 11:37:26
Je kan ons even mailen inderdaad ;)
We zijn vaak erg scherp

Nog scherper dan deze prijzen ;D

Teejoo

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 31, 2019, 11:37:26
We zijn vaak erg scherp
Nou nou, vindt Annewiek dit nou niet een beetje overdreven om dit zo te etaleren"?😂😂

FireStarter

02-09-2016 IFA 2016 TW9300 announced
03-09-2018 IFA 2018 TW9400 announced

Dus dikke kans dat de TW9500 wordt aangekondigd pas rond september 2020.

Hopelijk dan eindelijk een betaalbare 4K projector van Epson.

darkrunner

Vraag is hoe goed gaat Epson zijn eerste echte 4k  projector zijn

Of nu een 9400 koopje die zijn mannetje toch weet te staan in al het 4k geweld.

FireStarter

Ja het is een dilemma. Maar volgend jaar gaat het wel naar de next level, ook met de nieuwe consoles.
8K is geen special meer, native 4K in projector land moet gewoon betaalbaar gaan worden.

Banditos

Naar mij idee toch een grote kans dat Epson met nieuwe projectors gaat komen, anders zie ik geen reden om de prijs omlaag te doen. Als deze tenminste door Epson zelf omlaag gedaan is.

RonG

Ik behoud de 9300 ook nog, wacht af waar Epson hopelijk dit jaar mee komt.

home@the movies

Quote from: RonG on December 31, 2019, 09:36:56
Zie hem bij centralpoint voor 2.031,59 incl. btw staan, dat is echt goedkoop :blink:

Check tweakers price watch indien bekend. Er is nog een shop met deze prijs.

ik kan je verzekeren dat die prijs voor geen meter klopt en dat je hem ook niet zal krijgen, het is een zoveelste promotie van grote webshops om klanten naar hun site te lokken.
Ze hebben geen voorraad en zullen het toestel zeker niet aan die prijs leveren.

Wie het risico wil lo^pen kan het uiteraard altijd proberen, je hebt niet te verliezen behalve een teleurstelling   ;D
Het heeft dus ook helemaal niets te maken met een nakende komst van een nieuw toestel, enkel een webshop die aandacht wil trekken op zichzelf.


RonG

Quote from: home@the movies on January  6, 2020, 15:27:56
ik kan je verzekeren dat die prijs voor geen meter klopt en dat je hem ook niet zal krijgen, het is een zoveelste promotie van grote webshops om klanten naar hun site te lokken.
Ze hebben geen voorraad en zullen het toestel zeker niet aan die prijs leveren.

Wie het risico wil lo^pen kan het uiteraard altijd proberen, je hebt niet te verliezen behalve een teleurstelling   ;D
Het heeft dus ook helemaal niets te maken met een nakende komst van een nieuw toestel, enkel een webshop die aandacht wil trekken op zichzelf.

Kan wel kloppen, voor mij maakt het niets uit want ik wacht nog een jaartje geduldig af, hopelijk komt Epson met wat nieuws :)

donaldk

Quote from: Nico111 on December 31, 2019, 00:40:28
Het zou mooi zijn als Epson ook de 4K markt instapt(geen DLP), deze een laser mee geeft en deze nog eens scherp prijst ook.
Dit zodat er mooie concurrentie ontstaat voor Sony en JVC en de prijzen worden gedrukt.
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar hij wordt nu al even uitgeleverd. Alleen de prijs is niet erg concurrerend met een listprijs van ~60K exclusief BTW. Ook in zijn segment zit Epson dit keer dus niet duidelijk onder de directe concurrentie.

Ik heb nog niks gezien vanaf CES, qua consumer technology projectoren van Epson. Ook geen aankondiging voor ISE.

angelo41

ik was in de running voor een 9400,en na dit topic te zien heb ik zaterdag 1 besteld bij centralpoint. en vandaag is ie netjes geleverd geweest.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


darkrunner

#23
4 van de 11 pc monitors die ik de laatste 10 jaar heb gekocht kwamen van bij Centralpoint alle 4 netjes geleverd geweest volgens de gemaakte afspraken met hun via mail.

Top dat je de 9400 hebt gekregen vandaag ik zing het nog een jaartje uit met men 1080p Dlp.

RalphH

Hebben ook een naam hoog te houden lijkt me.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer