TKA: Gloednieuwe Arcam SA20 VERKOCHT

Started by rkonings, December 30, 2019, 13:37:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rkonings

Gekocht op 12 december, dus 3 weken oud... bij MichelDW (Stephan).
volledig in garantie, natuurlijk, mag je zelf nog registeren.

Ik heb op dit moment teveel akoestische problemen dat deze al meer als een week uit staat.
Alleen gebruikt als eind versterker voor mijn fronts.
Plastic beschermfolie zit nog op het display.


Komt natuurlijk in originele doos, handleiding en AB en factuur.

Even wat details van het internet:


De Arcam SA20 versterker is door de Britse ontwerpers zeer puristisch opgebouwd, waarbij de meest hoogwaardige componenten zijn gebruikt. Laat het slanke design van deze Arcam versterker u niet van de wijs brengen, een keer optillen en het wordt meteen duidelijk dat het hier gaat om een luxe ontwerp. Dat is binnenin ook terug te vinden, want de Arcam SA20 versterker is voorzien van een overbemeten ringkernvoeding, levert twee keer 90 echte Watts per kanaal en kent een zeer lage vervorming en dito ruisvloer. Anders gezegd; u ervaart alleen muziek. De door Arcam uitgevonden Klasse G versterking combineert de high end Klasse A-verfijning met veel kracht waar dat nodig is, zodat dynamiek en realiteit klankmatig hand in hand gaan.

Mogelijkheden van de Arcam SA20 versterker
Arcam heeft de SA20 voorzien van een hoogwaardige ESS SABRE ESS9038K2M DAC-chipset, die zorgt voor een precieze en verfijnde omzetting vanaf de drie digitale ingangen (verdeeld in zowel optisch als coaxiaal aansluitgemak). De vijf analoge ingangen, waarvan er een voor extra aansluitgemak aan de voorzijde van de Arcam SA20 versterker is geplaatst, bevatten tevens een platenspeler-ingang voor MM-elementen. De luxe luidsprekeraansluitingen en een losse netvoedingsingang maken het geheel van deze luxe Arcam SA20 compleet.

Door de Arcam SA20 versterker te verbinden met uw netwerk kunt u hem bedienen met de gratis iOS App, maar een overzichtelijke afstandsbediening wordt natuurlijk met de SA20 meegeleverd. Volledige I/P Controle is natuurlijk ook mogelijk, handig wanneer u deze Arcam versterker toe wilt passen in een domotica-oplossing.
Marantz 7013, MA Gold&Silver; Shield; Epson Tw9400

rkonings

Marantz 7013, MA Gold&Silver; Shield; Epson Tw9400

Geertidow

Service van deze verkoper (MichelDW) is fantastisch. Succes met de verkoop.

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk

Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub

rkonings


Zeker weten maar Stephan, kan moeilijk mijn akoestiek problemen oplossen.
Ik ben er mee bezig.

kleine prijs aanpassing.
Nu 829 Euro
Marantz 7013, MA Gold&Silver; Shield; Epson Tw9400

rkonings

wie maakt me los van deze prachtige stereo versterker? ;)
Marantz 7013, MA Gold&Silver; Shield; Epson Tw9400