Wireless Hoofdtelefoon / Sennheiser 599

Started by Leon, December 27, 2019, 00:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leon

Halle beste forumleden;

Ik gebruik met grote regelmaat een hoofdtelefoon. Dit is een Sennheiser HD 599.
Ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit en deze levert ook wat ik zoek. Zal uiteraard ook aan de kwaliteit van de hoofdtelefoonuitgang van Advance Acoustic en Advance Paris liggen welke ik gebruik.

Ik zou graag een Wireless hoofdtelefoon aanschaffen met vergelijkbare kwaliteit. Beter mag uiteraard ook.
Ik ben totaal niet thuis in die wereld. Ik gebruik de hoofdtelefoon uitsluitend binnen, thuis.

Welke Wireless versies leveren vergelijkbare geluidskwaliteit ?

Ben benieuwd naar de adviezen.
Groetjes Leonneke

palmspar

#1
https://tweakers.net/pricewatch/1260983/beyerdynamic-amiron-wireless-(zilver-zwart).html

Heb deze ook pas is echt een geweldig ding, int begin was de firmware en app nog niet echt geweldig.
Daarom waren de eerste reviews niet zo best al was het wel vaak het beste draadloze geluid wat ze gehoord hadden.
Is nu net in aanbieding op amazon.de  meestal kost ie 600 euro
Voor gebruik op de pc heb ik de DG60 van Avantree werkt ook erg goed.

Leon

Quote from: palmspar on December 27, 2019, 00:24:18Heb deze ook pas is echt een geweldig ding .....

Alvast bedankt. Ben in ieder geval bekend met Beyer Dynamic. Gebruik zelf, op het werk, een DT 990. Goed geluid maar verschrikkelijk draagcomfort. Hoe 'zit' deze Wireless versie ?
Groetjes Leonneke

palmspar

Quote from: Leon on December 27, 2019, 13:05:15
Alvast bedankt. Ben in ieder geval bekend met Beyer Dynamic. Gebruik zelf, op het werk, een DT 990. Goed geluid maar verschrikkelijk draagcomfort. Hoe 'zit' deze Wireless versie ?

Ik vind hem goed zitten ik kan hem uren op hebben zonder dat het ergens knelt ofzo.
Wat vind je niet goed zitten aan de DT990? ik heb nog een bedrade t90 die zit ongeveer hetzelfde dan de wireless.

Leon

Quote from: palmspar on December 27, 2019, 13:25:19Wat vind je niet goed zitten aan de DT990?

Krijg binnen 10 minuten knellend gevoel op en rond oren. De kussens zijn, voor mij in ieder geval, te zacht. Bovendien voelt hij zwaar. Niet comfortabel.
Groetjes Leonneke