Meet en Greet M&M Theater 25-01-2020

Started by Marco66, December 21, 2019, 11:32:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Marco66

Quote from: vik on January 25, 2020, 09:03:12
Heel veel plezier heren!  :headbanging:

Thanks Vik, hebben er zin in en erg benieuwd naar de reacties en input van de bezoekers!
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

anton

Fijne dag toegewenst, gaat zeker lukken als ik de lijst met gasten zie  ;D

chansig

Net weer thuis aangekomen. Lekker dichtbij is fijn. Als eerste nogmaals de bedankjes voor de gastheer en zijn betere helft. Leuk om weer wat nieuwe gezichten te ontmoeten en life te spreken. Marco heeft het goed voor elkaar. Daar kan ik redelijk kort over zijn. Zelf weinig tot geen ervaring met bioscopen in een huis. Er nu een stuk of 4 gehoord en gezien. Die van Sibelius (leuk om je weer eens te zien) is dan wel de topper.

Maar Marco heeft het nogmaals goed voor elkaar. Fijne ruimte, mooi beeld, mooi geluid, fijne stoelen en dan ben je er volgens mij wel.

Het is een poep stukkie rijden. Dus als mijn paneel staat en ik er iets zinnigs over kan zeggen, ben je hier welkom.

Iedereen bedankt voor een leuke en gezellige middag en wie weet tot een volgende keer.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Marco66

Zo, de meet en greet is achter de rug en was wat ons betreft erg geslaagd.
Vanmorgen was Marko er al om 10.30 om wat demo materiaal te kopieren, voornamelijk atmos en dts-x.
Om 11 uur was Thuur ook binnen en na een bakkie naar boven om de Dirac meting te starten.
Na 9 metingen de file opgeslagen en in de Arcam gezet.

Even een test bd opgezet en meteen was al duidelijk dat het wollige losse laag een stuk was opgeknapt en strakker klinkend met Dirac aan.
Voorlopig voor de meeting de standaard aangepaste dirac curve aangezet, deze is later nog te tweaken naar smaak.
Om 13 uur even snel gelunched en rond 13.30 was de club compleet.
Even koffie gedaan met zn allen en toen naar onze Ht ruimte om lekker wat materiaal te kijken en luisteren.
Ik denk dat iedereen de ruimte wel mooi vond en het geluid zeker niet verkeerd maar wel voor verbetering vatbaar op punten, maar dat horen we zelf ook.
1 vd verbeterpunten is dat de hoogtespeakers te kort komen in het laag tov de rest vd speakers, deze zouden wel wat groter mogen. Dit gaan we wel keer tackelen als we van 2 naar 4 hoogtekanalen gaan.
De basis is er en kan vanaf hier alleen maar mooier worden, maar zijn al erg blij met deze mooie ruimte.

Verder wat films en concerten afgewisseld en sdr en hdr materiaal.
Beeld vd jvc x7900 waren ze wel van onder de indruk en dan moet hij nog gekalibreerd worden.

Al met al een erg leuke meet en weer wat gezichten bij de forumnamen kunnen zien!
Jongens, bedankt voor jullie bezoek, input en gezelligheid en Thuur nog bedankt voor de hulp met Dirac.
Tot een volgende.

Marco en Marjolein
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

MLCinema

Mocht dit na Corona nog een keer gedaan worden lijkt het mij ook leuk om je set te bewonderen[emoji4].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Marco66

Quote from: Kamidioblitz on April 23, 2020, 08:08:43
Mocht dit na Corona nog een keer gedaan worden lijkt het mij ook leuk om je set te bewonderen[emoji4].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gaat zeker nog een keer gebeuren, inmiddels andere speakerbezetting en sub.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

skyfox

Lijkt mij ook leuk om eens bij een m&g aanwezig te zijn. Waar kan ik me inschrijven? [emoji847]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

fluissie

Quote from: Marco66 on April 23, 2020, 09:08:25
Gaat zeker nog een keer gebeuren, inmiddels andere speakerbezetting en sub.

Yes please 👍 , hoop dat het dan wel door kan gaan van mijn kant

Marco66

Komt goed jongens, als het allemaal weer kan gaan we wel weer een datum prikken  :popcorn:
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch