Bluetooth koptelefoon pairen met bluetooth zender

Started by INIURIA, December 19, 2019, 16:08:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

INIURIA

Hi,

Iemand toevallig bekend met de Vogels Sava 1001 bluetooth zender/ontvanger? Heb dit ding aangeschaft omdat mijn Onkyo TX8270 enkel bluetooth ontvangt en niet zenden kan. Nu krijg ik mijn koptelefoon (AKG Y500) niet gekoppeld en dus geen geluid. Als ik hem koppel met de smartphone, werkt het vlekkeloos.

Handleiding om van te huilen maar dit zou een piece of a cookie moeten zijn. Ik sluit de bluetooth zender aan via de koptelefoonuitgang van de versterker op de '3.5mm AUX audio in'. Schuifje achterzijde op TX en vervolgens het schuifje 'BT' op de voorkant naar rechts om te pairen. Pairknop van de koptelefoon aan en hoppa...niks.

Uiteraard al een andere kabel gebruikt wat ook niks uithaalde.

Iemand een idee?








Jack_D

Ik neem aan dat je de voeding ook hebt aangesloten?

Quote from: INIURIA on December 19, 2019, 16:08:54
Hi,

Iemand toevallig bekend met de Vogels Sava 1001 bluetooth zender/ontvanger? Heb dit ding aangeschaft omdat mijn Onkyo TX8270 enkel bluetooth ontvangt en niet zenden kan. Nu krijg ik mijn koptelefoon (AKG Y500) niet gekoppeld en dus geen geluid. Als ik hem koppel met de smartphone, werkt het vlekkeloos.

Handleiding om van te huilen maar dit zou een piece of a cookie moeten zijn. Ik sluit de bluetooth zender aan via de koptelefoonuitgang van de versterker op de '3.5mm AUX audio in'. Schuifje achterzijde op TX en vervolgens het schuifje 'BT' op de voorkant naar rechts om te pairen. Pairknop van de koptelefoon aan en hoppa...niks.

Uiteraard al een andere kabel gebruikt wat ook niks uithaalde.

Iemand een idee?









INIURIA

#2
Snap dat je het vraagt maar de zender wordt netjes gevoed via de USB aansluiting van de versterker.

BJF

Ik ken beide producten niet, maar heb iets soortgelijks meegemaakt. De koptelefoon bleek niet te pairen omdat ie op de een of andere manier nog aan mijn telefoon was gekoppeld. Ik heb toen bluetooth op alle andere apparaten uitgezet, waarna het pairen wel lukte.
NAD M10 V2
Elac FS247

INIURIA

Quote from: BJF on December 20, 2019, 07:38:05
Ik ken beide producten niet, maar heb iets soortgelijks meegemaakt. De koptelefoon bleek niet te pairen omdat ie op de een of andere manier nog aan mijn telefoon was gekoppeld. Ik heb toen bluetooth op alle andere apparaten uitgezet, waarna het pairen wel lukte.

Daar was ik nooit zelf op gekomen. Thanks! Ga het vanavond proberen.  ^^

sliceofhogan

zou het ding eens op output aansluiten ipv input

Verstuurd vanaf mijn Armor_6S met Tapatalk

HK Signature 2.0 + 2.1, Samsung HD-950, Sony CD 55ES, Sony MDS-JE500, Natalie P.'s front + center, Mission 700 rears, Toshiba 47wlt66, Xbox 360, Harmony 1000, Shuttle XPC HTPC (work in progress.....)