Ipad mini groot genoeg?

Started by Erik, December 18, 2019, 19:44:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VTEC_genieter

Offtopic:

Is het glas van de iPhone zo breekbaar?
Want bij veel jongelui die ik ken, zit er bij hun een barst in.

Apple Care geeft zonder moeite een nieuwe??
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Richi

Quote from: VTEC_genieter on January  7, 2020, 10:27:21
Offtopic:

Is het glas van de iPhone zo breekbaar?
Want bij veel jongelui die ik ken, zit er bij hun een barst in.
In mijn ervaring niet. Ik had laatst een barst in mijn iPhone 7, maar dat was omdat ik hem in mijn broekzak had en me ondhandig uit een ziekenhuisbed liet zakken, waarbij er puntdruk ontstond op het scherm. En toen was het gebeurd. Maar als je hem 'gewoon' laat vallen, dan is er niet snel iets aan de hand, is mijn ervaring althans.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Erik

Ik heb al heel lang een barst in de mijne. Stom ongeluk er viel een fles wijn om net op de ipad.
Barst is zichtbaar maar niet voelbaar alleen op rand waar de pit zit maar niet scherp ofzo. Ik kan hem nog steeds zonder problemen gebruiken. Er schijnen mensen te zijn die dat kunnen vervangen voor 30 euro.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

1 jaar garantie maar bij apple? dat valt tegen ik kocht juist bij hun omdat ik las over mensen die niet  tevreden waren over reparatie bij cq door anderen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

#29
Quote from: VTEC_genieter on January  7, 2020, 10:27:21
Offtopic:

Is het glas van de iPhone zo breekbaar?
Want bij veel jongelui die ik ken, zit er bij hun een barst in.

Apple Care geeft zonder moeite een nieuwe??
Volgens mij wel maar denk niwt als je ermee gezwommen hebt :D

Edit je krijgt Max twee keer binnen twee jaar een nieuwe als er geen opzet in spel was.
En je betaalt een eigen bijdrage van 49 euro per keer
Hebben ze me gisteren uitgelegd.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill