Probleem: Vraagje aan Mozilla gebruikers

Started by Erik, May 22, 2004, 12:14:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Erik

Sinds gisteren kom ik met Mozilla 1.7beta en 1.7RC2 het forum niet meer op, ik krijg dan deze melding.


Zijn er meer mensen met die Mozilla gebruiken met dit probleem of ben ik de enige?
Normaal heb ik hier of op andere sites geen enkel probleem. Dit is de eerste keer.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Sullivan

Ik gebruik Mozilla Firefox en geen problemen hier.

mvg,
Frank

FrankB

Quote from: Sullivan on May 22, 2004, 12:49:32
Ik gebruik Mozilla Firefox en geen problemen hier.

Same here, no problemo  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Erik

Ook maar FF genomen alles beter dan IE.
Even een exportje vanuit M en een import in FF en ik heb weer 1 click tabbed browsing ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MrPink

Ik gebruik Mozilla 1.6 zonder problemen, trouwens. :)

Groetjes,
Oscar

Erik

#5
Iemand met 17 had ook geen problemen, het lijkt erop dat er iets is misgegaan waardoor dat dat formaat niet meer wordt herkend.
Profiel veilig stellen en opnieuw instaleren zou genoeg moeten zijn.

En ik moet zeggen dat na een tijdje Firefox 0.8 helemaal niet zo slecht is. Er zijn zelfs een paar dingetjes die ik lekkerder vind werken in FF dan in M17. Dus misschien is dit wel een geluk bij een ongeluk ;D

edit: Ik heb ooit 2 bugs gevonden in M en aangemeld. Net even gekeken in FF en daar zitten die bugs helemaal niet in  :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill