Welke bluetooth speaker !?

Started by addy, December 15, 2019, 18:47:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Toch wel erg lastig, keuze maken welke je kiezen moet.
De een zegt zus, de andere zo, is er geen zuiver oordeel te vinden waar niet een persoonlijke voorkeur bij zit ?
Bv er word gezegd dat de Marshall Woburn het beste geluid heeft, maar een ander zegt weer dat het niks is, hoe kun je zo op een advies afgaan ?
Zelf vond ik de Naim Muso 2 wel goed klinken, nu schijnt de Dynaudio Music 7 weer het summum te zijn.
Budget is niet zo belangrijk, wel het bedieningsgemak, en uiteraard het geluid, maar ook een afstandbediening is toch wel handig.
Ik gebruik het apparaat het meeste voor Spotify op mijn kantoor, werkplaats of woonkamer, maar als soundbar onder de tv is ook handig.
Momenteel 2 Marshall Woburn staan maar heb een derde speaker nodig.
Wat to do ?

addy

Hier zal toch een mening / advies over zijn ?

Audio addict

Wat je ook koopt koop geen B&W Zeppelin. Het is een mooi ding en klinkt ook top alleen is de bluetooth verbinding waaaardeloos. Airplay of 3.5-3.5mm kabel werkt wel oke. Meestal....


Misschien dat de nieuwe B&W Formation Wedge stabieler is. Geluid zal igg top zijn.
Marantz PM7005 - Marantz CD6006 - KEF R3 - REL S510 - DALI M601 Stands - AC Infinity Aircom T8 - Audioquest - Addictive Sound Acoustic Panels.

Witalik

Misschien is er in de prijs range waar jij zoekt niet zoveel ervaring ? Ik heb een JBL Extreme , deze kostte toen 299 en dat vond ik al behoorlijk voor een bluetooth speaker :-) , toen ik die Naim Muso 2 opzocht dacht ik eigenlijk laat ik maar niks zeggen haha.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Audio addict

#4
Ik vind die nieuwe Diavelet Reactor 900 wel een gaaf ding.

https://youtu.be/ptUPQXhjYW8
Marantz PM7005 - Marantz CD6006 - KEF R3 - REL S510 - DALI M601 Stands - AC Infinity Aircom T8 - Audioquest - Addictive Sound Acoustic Panels.