Yippie

Author Topic: Slechte ervaringen met Zavvi?  (Read 49196 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Gerbrand

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 9
  • Tweaaaaak
Re: Slechte ervaringen met Zavvi?
« Reply #275 on: October 27, 2021, 13:48:50 »
Bedankt. Ik zal ze nog maar eens wijzen op hun eigen website (die dus niet consistent is).

Gerbrand
Dedicated HT, soundproofed. 7.1.2 Dolby Atmos (B&W 9NT + HTM1 LCR)
Versterking: Denon AVC-4700. Eindversterkers: Emotiva XPA-3 + XPA -2
Projector: JVC N5. Bron:  Shield, Oppo BDP83, panasonic UB 900

Offline Jean Sibelius

• The Confidence Mansion
  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 670
  • “Life’s too short to listen to bad audio”
    • Bouw van Confidence Mansion
« Reply #276 on: October 27, 2021, 14:31:46 »
Ik ben momenteel ook ‘in discussie’ met Zavvi en wacht nog op een reactie van ze. Door de hele gang van zaken is mijn bestelling 50% duurder uitgevallen en heb nog steeds niets terug ontvangen alhoewel ze dat wel aangeven.

Wat ik o.a. vreemd vind is dat als ik op een Nederlandse website bestel en Zavvi besluit om toch vanuit de UK te verschepen dat alle bijkomende kosten voor mijn rekening zijn. Verder vind ik de tekst op de website op zijn minst misleidend omdat schijnbaar de administratiekosten sowieso voor rekening van de klant zijn. Op mijn vraag waarom twee discs als twee losse pakketjes verstuurd worden waardoor ik dubbele kosten moe(s)t betalen wacht ik ook nog.

Persoonlijk zou ik (en ga ik) Zavvi volkomen negeren zolang ze hun zaakjes niet op orde hebben en op zijn minst misleidende informatie geven.
« Last Edit: October 27, 2021, 14:32:40 by Jean Sibelius »
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ’s | Parasound JC-1’s & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire’s | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI’s & RJE’s
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123” StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII | Dynaudio Confidence C4 | Velodyne DD-18

Offline theetjuh

« Reply #277 on: October 27, 2021, 16:17:29 »
Ik zou ook iedereen aanraden, daar nooit meer wat te kopen, het is simpel gezegd een grote oplichter.
LG 77G1 • Onkyo TX-RZ840 • Q Acoustics F:2050i C:2000Ci R:2020i A:QI65C • BK Elec XXLS400-DF
Vero 4K (OSMC) • Nvidia Shield TV Pro (2019) • Sony UBP-X800M2 • Sony PlayStation 5

Offline Teejoo

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+7)
  • Total likes: 1859
    • Teejooscoop
« Reply #278 on: October 27, 2021, 16:41:44 »
Ik ben momenteel ook ‘in discussie’ met Zavvi en wacht nog op een reactie van ze. Door de hele gang van zaken is mijn bestelling 50% duurder uitgevallen en heb nog steeds niets terug ontvangen alhoewel ze dat wel aangeven.

Wat ik o.a. vreemd vind is dat als ik op een Nederlandse website bestel en Zavvi besluit om toch vanuit de UK te verschepen dat alle bijkomende kosten voor mijn rekening zijn. Verder vind ik de tekst op de website op zijn minst misleidend omdat schijnbaar de administratiekosten sowieso voor rekening van de klant zijn. Op mijn vraag waarom twee discs als twee losse pakketjes verstuurd worden waardoor ik dubbele kosten moe(s)t betalen wacht ik ook nog.

Persoonlijk zou ik (en ga ik) Zavvi volkomen negeren zolang ze hun zaakjes niet op orde hebben en op zijn minst misleidende informatie geven.
Daarom gaf ik ook al eerder aan te stoppen. Ik heb een hele lijst gereed staan bij Amazon UK en wacht even om te kijken of er nog een soort algemene korting op 4K discs komt op Black Friday of zo. Vorige week wel na lange tijd weer eens een 6 tal discs gekocht bij bol. Wel blu-ray, maar dat ziet er natuurlijk ook nog altijd erg goed uit. Ik ben sowieso kritisch of de 4K wel de moeite waard is tov de blu-ray.

Offline Akosoft

• senior member
  • Trade Count: (+8)
  • Total likes: 42
  • May the force be strong.....
« Reply #279 on: October 28, 2021, 11:04:36 »
Ik moest laatst ook meer dan 4 euro extra aftikken op mijn The Thing 4k blu ray. Moest er bovendien ook nog eens wel bijna vier weken op wachten. Doe ik dus nooit meer daar....

Offline mr.crash

« Reply #280 on: November 11, 2021, 16:15:06 »
Na heel lang met veel plezier bij Zavvi gekocht te hebben.

IK ben klaar met ze!!!

Het ging altijd goed,ik las mee op dit topic maar bij mij ging het goed.
Maar een tijdje geleden kreeg ik niets binnen,na een korte mail mijn geld terug maar niet
de porto kosten..( geen ramp maar wel raar ).

Ik dacht eerst nooit meer kopen daar.
Maar na een tijd ze toch een tweede kans gegeven....( DOM. )
Toen 3 bestellingen gedaan.
Ze hadden een mooie aanbieding van james bond en nog wat dingen.
Het heeft heel lang geduurd maar 1 is binnen ik krijg nog plus/min voor
75 euro aan films van hun.
Ik hoop dat ik nog wat van mijn geld terug krijg.
Ngmaals wel jammer heb vroeger met plezier bij hun gekocht leuke aanbiedingen
maar nu nooit meer.

Ik wilde eigenlijk helemaal geen films meer gaan kopen.
En met b.v. Netflix gaan kijken.
Maar ik mis het kopen wel.
Het is leuk elke keer opzoek te gaan naar een mooie en niet te dure film ( hoort bij de hobby vind ik ).
Straks maar weer een emailtje naar Zavvi waar mijn geld of films blijft.

Groet Han
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Online PascalP

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 1553
« Reply #281 on: November 11, 2021, 16:24:54 »
Klinkt bekend… ik ben momenteel nog aan het wachten op 4 exclusive steelbooks welke hun al opnieuw hebben verzonden, dus eigenlijk al 8 films van €33 p stuk weer kwijt…  :threadclosed:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - Kingpin VFS270 21:9
Audio: Bryston SP4 processor + Parasound JC1 (L/R) - Parasound A51 (Center + Side Surrounds + Atmos) - Parasound A21 (Rear Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 4x MK Sound MP150 (Side Surround + Atmos) - 2x MK Sound S150 (Rear Surround) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Rega Fono MM MK3

Offline HarrieA

• HT forum donateur
  • full member
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 92
  • I love the HTforum
« Reply #282 on: January 20, 2022, 20:10:13 »
Bij mij gaat het de laatste bestellingen ook fout.

De laatste niet ontvangen, moet nog een weekje wachten om een ticket aan te maken.

De bestelling daarvoor ook niet ontvangen en ook een douaneaangifte moeten aftikken.

Online PascalP

• HT forum donateur
« Reply #283 on: January 21, 2022, 19:34:54 »
ja is gewoon drama weer, heb ze nog een paar kansen gegeven de laatste maanden maar gewoon meer dan 50% komt ofwel niet aan, of je tikt (onterecht) belasting af die je overigens wel terugkrijgt maar heb ook weer een aantal orders gehad die zelfs na het zenden van een vervangens artikel niet aankwamen.

Ik ben er gewoon helemaal klaar mee, einde oefening voor Zavvi in dit huishouden!
Betaal liever een paar euro meer en bestel tegenwoordig 95% op Amazon.co.uk, dit wordt allemaal binnen een paar dagen geleverd en nooit gedoe met belasting.
Audio: Bryston SP4 processor + Parasound JC1 (L/R) - Parasound A51 (Center + Side Surrounds + Atmos) - Parasound A21 (Rear Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 4x MK Sound MP150 (Side Surround + Atmos) - 2x MK Sound S150 (Rear Surround) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Rega Fono MM MK3

Offline Teejoo

• HT forum donateur
  • Total likes: 1859
    • Teejooscoop
« Reply #284 on: January 21, 2022, 19:39:12 »
ja is gewoon drama weer, heb ze nog een paar kansen gegeven de laatste maanden maar gewoon meer dan 50% komt ofwel niet aan, of je tikt (onterecht) belasting af die je overigens wel terugkrijgt maar heb ook weer een aantal orders gehad die zelfs na het zenden van een vervangens artikel niet aankwamen.

Ik ben er gewoon helemaal klaar mee, einde oefening voor Zavvi in dit huishouden!
Betaal liever een paar euro meer en bestel tegenwoordig 95% op Amazon.co.uk, dit wordt allemaal binnen een paar dagen geleverd en nooit gedoe met belasting.
Ik was zoals je weet al eerder afgehaakt. En met Amazon gaat het nu ook idd prima qua belasting.

Online PascalP

• HT forum donateur
« Reply #285 on: January 21, 2022, 19:42:25 »
Ik was zoals je weet al eerder afgehaakt. En met Amazon gaat het nu ook idd prima qua belasting.

Ja ik liet me iedere keer weer verleiden met hun acties of soms ook exclusive steelbooks...
Maar zoals je zegt, Amazon nooit geen gedoe, denk de laatste 2-3 maanden wel 100 schijfjes daar besteld en slecht bij 2 schijfjes problemen gehad die door een 3e partij op Amazon werden verkocht, melding van gemaakt via de chat op de website en binnen een dag de importbelasting weer terug  :clapping:

Online skyfox

• HT forum donateur
  • Total likes: 604
  • Big Man meets Little Cinema
« Reply #286 on: April 5, 2022, 10:23:49 »
Ik moet zeggen, sinds ik per september niets meer bij ze besteld heb, heb ik ook geen gezeur meer met verdwenen bestellingen of import kosten. Echt top van die Zavvi gasten! Én fijn dat Amazon het stokje ook gewoon overneemt. Van het leveren van schijfjes dan, niet van het gezeur met levering en importkosten.

:hehe: :pompom: :headbanging:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Thorens MOV edition | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 | Velodyne SPL1200r
Weergever:  JVC X7900

Offline JoWa

« Reply #287 on: April 5, 2022, 10:54:38 »
Ook al een tijd niets meer besteld bij Zavvi.
Ik hou het wel bij bestellen in NL.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
LMS/Qobuz - Marantz DV12S2 - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Exakt DSM/1 - Dynaudo Focus 30 XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT

Offline home@the movies

« Reply #288 on: May 7, 2022, 10:41:59 »
Ik heb, na lange tijd niets meer besteld te hebben vanwege een dikke import rekening achteraf, nog een keer de sprong gewaagd bij Zavi.
Vooral omdat ik onderstaande tekst tegen hen kan gebruiken als er toch onverhoopt nog extra kosten zouden opduiken.
BREXIT UPDATE

Zavvi wilt u van harte meedelen dat uw shoppingervaring na Brexit niet beďnvloed zal worden en dat u zoals gewoonlijk kunt doorgaan met bestellingen te plaatsen.

Voor klanten binnen de Europese Unie, zal het merendeel van onze producten vanuit ons distributiecentrum binnen de EU verzonden worden en hierdoor zullen bestellingen bij ons zoals gewoonlijk doorgaan.

Voor producten die vanuit het VK verzonden worden naar adressen binnen de EU, zullen belastingen en invoerrechten met onze koerier verrekend worden, zodat er geen kosten zijn voor u.

Tot nu toe gaat het relatief vlot als het over termijn van ontvangst gaat (tenminste als ze woord houden) eergisteren besteld en volgende datum als ontvangstdatum gekregen, ik ben zeer benieuwd maar stel mijn verwachtingen toch niet al te hoog ;-)

Beste Werner,

Je bestelling is verzonden en zal binnenkort bij jou zijn!

Levering verwacht tussen
vr 13 mei - vr 20 mei

Offline denoontje

• Linnoontje Akurate katalyst Wilson Benesch Square 5 stereo power, Arcamoontje Wilson Benesch Square / Velodyne 7.2.4 dirac atmos jvc n7 4k HDR sony CineMike power
  • Trade Count: (+10)
  • Total likes: 838
  • denoontje + primoontje -> linnoontje + arcamoontje
« Reply #289 on: May 7, 2022, 11:18:13 »
Weer ff volgen…ben ook gestopt met hen.
Laatst een keer via amazon een 2e hands disk besteld (it1 en2) en die zag er als nieuw uit voor minder dan zavvi prijzen….

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline mr.crash

« Reply #290 on: May 7, 2022, 18:49:24 »
Ik ben ook gestopt..
Maar ik mis ze wel.
Ze hadden voor mijn doen leuke koopjes.

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Offline denoontje

• Linnoontje Akurate katalyst Wilson Benesch Square 5 stereo power, Arcamoontje Wilson Benesch Square / Velodyne 7.2.4 dirac atmos jvc n7 4k HDR sony CineMike power
« Reply #291 on: June 19, 2022, 23:44:51 »
En Werner, nieuwe ervaringen met zavvi?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline Earthshaker

« Reply #292 on: July 20, 2022, 10:10:16 »
Toch maar weer eens een gokje gewaagd. Op 14 juni een bestelling van 4 UHD's gedaan. Net vandaag de laatste binnen gehad. Netjes zonder bijkomende kosten. Je moet geen haast hebben, dan zou ik het ergens anders bestellen, maar de prijzen waren zo goed dat ik dat geduld wel op kon brengen.

Offline denoontje

« Reply #293 on: July 20, 2022, 10:34:23 »
Toch maar weer eens een gokje gewaagd. Op 14 juni een bestelling van 4 UHD's gedaan. Net vandaag de laatste binnen gehad. Netjes zonder bijkomende kosten. Je moet geen haast hebben, dan zou ik het ergens anders bestellen, maar de prijzen waren zo goed dat ik dat geduld wel op kon brengen.

nice